Vivenda
L’Executiu aprova avui 200 milions més per al Bo Lloguer Jove

La ministra d’Habitatge i Agenda Urbana, Isabel Rodríguez, va anunciar ahir que portarà al Consell de Ministres de demà la nova convocatòria del Bo Lloguer Jove, dotada amb 200 milions d’euros.
Rodríguez, en declaracions a TVE recollides per Europa Press, va expressar la seva "comprensió" davant la manifestació de diumenge pel dret a la vivenda, protagonitzada majoritàriament per joves. "A aquests joves hem dirigit ajudes com aquests 200 milions d’euros, que aquesta setmana portarem al Consell de Ministres perquè puguin ser executats per les comunitats autònomes, a les quals els he demanat més celeritat i millor gestió d’aquests", va dir la ministra.
Notícies relacionadesOposició de Sumar
Sumar porta el seu enfrontament amb el PSOE en matèria de vivenda al Consell de Ministres, on els seus dirigents presentaran objeccions al bo del lloguer. En l’espai de Yolanda Díaz es desmarquen d’aquesta proposta un dia després de la manifestació per la vivenda digna que va recórrer els carrers de Madrid i que, afirmen, "ha marcat un punt d’inflexió".
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- Entre dimarts i dijous Catalunya activa per primera vegada aquest any el seu sistema d’avisos per calor extrema
- Fiasco Mundial
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Ábalos va acudir a Aldama per arreglar un problema als baixos de casa seva
- L’avís Cerdán a Koldo: "Dic que et cuidis, mira de col·locar la família"
- Tempesta política Les 12 hores més frenètiques de Koldo
- Tempesta política Junts dona aire a Sánchez, però li exigeix «garanties» per continuar recolzant-lo
- ERC promet ser "exigent", però no demanarà eleccions