Inversió
KKH Property ven un local comercial a passeig de Gràcia per 20 milions
L’establiment es troba situat als baixos del gratacel de Mandarin Oriental

barcelona/mandarin.jpg /
KKH Property Investors ha tancat la venda del local comercial situat als baixos del número 111 del passeig de Gràcia, al prestigiós gratacel Mandarin Oriental Residences, a un inversor internacional, la identitat del qual no s’ha revelat. El valor de la transacció puja a uns 20 milions d’euros. El local, la venda del qual ha sigut assessorada per Cushman & Wakefield, està situat als baixos del gratacel que antigament va ser la seu del Deutsche Bank, i allotjarà com estava previst una botiga ensenya (flagship) de la rellotgeria suïssa Patek Philippe a partir de l’any que ve, que en serà l’inquilí.
L’espai comercial estratègic està destinat a convertir-se en un punt de referència per a l’alta rellotgeria a Barcelona. En aquest sentit, Francesc Oltra, associate de Capital Markets a Cushman & Wakefield, destaca que l’operació "demostra la confiança i interès dels inversors en la compra de locals comercials. Des del 2020 que no es venia un local al passeig de Gràcia, no per falta de compradors, sinó just el contrari, per falta de bons locals en venda. El retail està en un moment molt sòlid".
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»