Promoció
La Copa Amèrica de vela desembarca a Madrid per "conquerir-la"
A poc més de dos mesos de l’estrena a Barcelona, la plana major de l’America’s Cup Event (ACE) i les administracions que han recolzat la Copa Amèrica de vela van protagonitzar un esmorzar informatiu a Madrid per aconseguir la implicació –han insistit tots els participants– de la capital espanyola i la resta de l’Estat en la competició esportiva i tecnològica.
Grant Dalton, director executiu de l’ACE i director de l’equip defensor del títol, l’Emirates Team New Zealand, en va ser el principal protagonista.
El trofeu ja és aquí
Dalton no només anava acompanyat de la gerra de les 100 guinees, el trofeu de plata original de 1851, acabat d’aterrar des de Nova Zelanda i que en els pròxims dies farà un tour per diverses ciutats catalanes. El responsable de l’ACE anava de la mà de l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, amb qui va tornar a exhibir una sintonia que es remunta a més de dos anys enrere, quan van triar la capital catalana per fer la Copa Amèrica.
"Hem vingut a Madrid per compartir aquest esdeveniment i transmetre que tornem a ser una ciutat vibrant, que transmet valors i que ens agrada ser amfitrions", va dir l’alcalde. Precisament ahir Turisme de Barcelona, juntament amb l’organització, va penjar una lona publicitària de 1.080 metres quadrats a l’autovia A-2 a Madrid on hi diu: "Barcelona 2024, amfitriona per naturalesa".
En l’acte també van participar el ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, i el conseller en funcions d’Empresa i Treball, Roger Torrent. De fet, després de l’esmorzar informatiu, el director executiu de l’ACE i la vicepresidenta de l’organització, Aurora Catà, es van desplaçar a la Moncloa, on van ser rebuts pel president Pedro Sánchez. Tant Torrent com Hereu van remarcar que l’esdeveniment no sol és un pol d’atracció turística i un aparador, sinó que després de la celebració es generarà un llegat vinculat a l’economia blava.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se