Edgar Sanjuán revela el secret darrere de l’èxit d’Emogg
¿Coneixes quins són els punts forts d’un discurs comercial? Edgar Sanjuán, fundador i CEO d’Emogg respon
Richi Serrés, Alejandro Larrazába y Edgar Sanjuán, fundadores de Emogg
Emogg revoluciona el sector mesurant les reaccions dels usuaris, de manera agregada i anonimitzada, obtenint una anàlisi objectiva sobre l’impacte de continguts, esdeveniments o presentacions.
¿Com neix Emogg?
Vaig treballar 10 anys generant resums visuals en directe, sobre reunions de treball, presentacions i esdeveniments. Sempre em preguntava quins serien els conceptes que més interès despertaven en el públic, en empleats de l’empresa o en assistents d’esdeveniments. Saber què senten durant una xerrada, quins missatges generen més interès. Conèixer quins conceptes funcionen millor, optimitzant la comunicació davant empleats, clients i usuaris. Amb els meus socis promotors vam desenvolupar una solució tecnològica per a empreses, per mesurar les reaccions de les persones i oferir un feedback objectiu sobre esdeveniments i continguts. El 2020 vam posar fil a l’agulla.
¿Què fa diferent Emogg?
Emogg mesura les reaccions de les persones, de manera agregada i anonimitzada, obtenint una anàlisi objectiva sobre l’impacte de continguts, esdeveniments o presentacions, en l’audiència, per oferir una solució accessible i fàcil d’utilitzar. Utilitzem SaaS (Software as a Service), una plataforma al núvol, que permet analitzar qualsevol contingut. També per a un directe, amb Emogg App Launcher.
Desenvolupem 7 indicadors únics: mesurem els nivells d’atenció, exaltació, serietat, fatiga, xoc, disgust i aclaparament, generats, a partir de variables que detecten els nostres algoritmes, oferint una lectura sobre el feedback del públic al contingut.
¿Com funciona?
Si vols analitzar un vídeo, només has de carregar-lo a la plataforma i obtenir l’informe amb els resultats. Oferim l’opció sense guardat a la plataforma, per a empreses preocupades per la confidencialitat. Emogg pensa també en elles.
Per a resultats en directe, mesurant els nivells d’atenció, fatiga i exaltació del públic, tenim Emogg App Launcher, que permet prendre decisions a l’instant.
Hi ha 3 fases: Ingressar dades, que són recollides per dispositius com càmeres de vídeo, per exemple, per generar resultats. Enviament de dades cap a la nostra plataforma al núvol on es troben els nostres 7 indicadors. Les dades es visualitzen a la plataforma perquè els nostres clients puguin accedir-hi, veure els resultats i extreure conclusions de valor.
¿Què ofereix el futur del sector?
Notícies relacionadesEstem centrats en el sector del MICE per l’elevat valor afegit que ofereix Emogg i per la seva mida: un mercat de més de 800.000 M€.
Els avenços tecnològics en camps com la intel·ligència artificial, obriran possibilitats i noves oportunitats per al sector, sent les dades l’eix central d’aquests canvis disruptius, permetran generar noves variables per mesurar, analitzar, optimitzar i crear tota mena d’experiències, incrementant així la connexió entre les empreses i els usuaris.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Salut torna a introduir la cita prèvia en la vacunació de la grip
- La UE busca un acord per finançar Ucraïna amb la seva credibilitat en joc
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
