Articles de viatge
Tropicfeel eleva les seves vendes fins als 27 milions d’euros
![Tropicfeel eleva les seves vendes fins als 27 milions d’euros Tropicfeel eleva les seves vendes fins als 27 milions d’euros](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/f1e46e8a-1dc1-4ada-8b69-2cb4c16ce218_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
No només ha elevat el seu volum de negoci un 30% en un any, sinó que, a més, ha aconseguit fer-ho complint l’objectiu de convertir el 2023 en l’any que va demostrar que la seva proposta de negoci era viable. Tropicfeel comença l’exercici en què celebrarà el seu cinquè aniversari amb un volum de negoci de 27 milions d’euros a la seva esquena, un compte de resultats que per primera vegada mostra un ebitda positiu [beneficis abans de pagar impostos, amortitzacions i altres despeses financeres] i la seva primera botiga pròpia en funcionament al centre de Barcelona. Aquesta marca de calçat, motxilles i roba, pensada especialment per viatjar, té llesta la seva següent obertura al centre comercial L’Illa, i ja mira cap a Madrid i la seva primera incursió europea.
La companyia barcelonina, que va néixer arran que Alberto Espinós detectés la falta d’una sabatilla que fes la funció dels tres o quatre calçats que un sol emportar-se de viatge (muntanya, sòl urbà i sortir a sopar, per exemple), ven més als Estats Units, Regne Unit i Alemanya, que a Espanya, un mercat que suposa un 10% de les seves vendes. De fet, els magatzems mitjançant els quals gestiona la seva operativa online se situen a Alemanya, el Regne Unit i els Estats Units.
"Ens agrada pensar que hem identificat una oportunitat real –oferir productes als viatgers– i que no hi ha una marca específica cobrint aquesta necessitat a escala global ara mateix, per això el producte funciona tant als Estats Units, com a Barcelona o Austràlia", reflexiona Espinós, fundador i conseller delegat de Tropicfeel. Si, malgrat això, l’estratègia de botigues ha començat per Barcelona i seguirà per Madrid i alguna altra ciutat europea, és per un tema de "recursos i cost d’oportunitat": aquí, proporcionalment, la seva penetració de mercat és més gran.
- Jocs Olímpics 2024 París oculta la foscor i exhibeix el seu decorat en els Jocs
- Handbol Les ‘Guerreres’ no compareixen i cauen amb estrèpit en el debut
- Tennis Moyá fa saltar les alarmes sobre la presència de Nadal a París
- Sèrie aclamada Com enamorar sense cursileries
- QUATRE HOSPITALITZATS Un brot de salmonel·losi en un bar deixa almenys 22 afectats
- Eleccions decisives Els comicis a Veneçuela desencadenen l’expectació mundial
- En clau europea Cordó parcial als ultres
- Pròxim Orient Hamàs demana venjar un dels seus líders mort en una presó israeliana
- Les polítiques de la Unió Europea Brussel·les empeny a acabar amb l’addicció a les xarxes socials tòxiques
- Les polítiques de la Unió Europea Espanya insta les tecnològiques a actuar contra els patrons addictius