Articles de viatge

Tropicfeel eleva les seves vendes fins als 27 milions d’euros

Tropicfeel eleva les seves vendes fins als 27 milions d’euros

Tropicfeel

1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Consum, start-ups, sector emprenedor

ver +

No només ha elevat el seu volum de negoci un 30% en un any, sinó que, a més, ha aconseguit fer-ho complint l’objectiu de convertir el 2023 en l’any que va demostrar que la seva proposta de negoci era viable. Tropicfeel comença l’exercici en què celebrarà el seu cinquè aniversari amb un volum de negoci de 27 milions d’euros a la seva esquena, un compte de resultats que per primera vegada mostra un ebitda positiu [beneficis abans de pagar impostos, amortitzacions i altres despeses financeres] i la seva primera botiga pròpia en funcionament al centre de Barcelona. Aquesta marca de calçat, motxilles i roba, pensada especialment per viatjar, té llesta la seva següent obertura al centre comercial L’Illa, i ja mira cap a Madrid i la seva primera incursió europea.

Notícies relacionades

La companyia barcelonina, que va néixer arran que Alberto Espinós detectés la falta d’una sabatilla que fes la funció dels tres o quatre calçats que un sol emportar-se de viatge (muntanya, sòl urbà i sortir a sopar, per exemple), ven més als Estats Units, Regne Unit i Alemanya, que a Espanya, un mercat que suposa un 10% de les seves vendes. De fet, els magatzems mitjançant els quals gestiona la seva operativa online se situen a Alemanya, el Regne Unit i els Estats Units.

"Ens agrada pensar que hem identificat una oportunitat real –oferir productes als viatgers– i que no hi ha una marca específica cobrint aquesta necessitat a escala global ara mateix, per això el producte funciona tant als Estats Units, com a Barcelona o Austràlia", reflexiona Espinós, fundador i conseller delegat de Tropicfeel. Si, malgrat això, l’estratègia de botigues ha començat per Barcelona i seguirà per Madrid i alguna altra ciutat europea, és per un tema de "recursos i cost d’oportunitat": aquí, proporcionalment, la seva penetració de mercat és més gran.

Temes:

Consum Comerç