Orange i MásMóvil cedeixen xarxes a Digi per tenir el sí de la CE

Orange i MásMóvil acceleren per aconseguir l’aprovació de la Comissió Europea a la seva fusió, després de dos anys de treballs preparatoris. Les dues telecos han tancat un acord amb Digi, l’operadora low cost d’origen romanès que és la cinquena teleco més gran del mercat espanyol, per cedir-li actius per aconseguir vèncer els temors de Brussel·les que l’operació distorsioni la competència i aconseguir l’ok definitiu a la unió de les dues companyies.
Es dona per fet que Brussel·les imposarà condicions per aprovar l’operació de fusió, obligant les companyies a desprendre’s d’alguns actius per aconseguir preservar la competència. Orange i MásMóvil es mouen de manera proactiva oferint la cessió d’actius a un dels seus grans rivals per vèncer les resistències de la Comissió Europea, que ha parat el rellotge del procés d’anàlisi.
Orange i MásMóvil han tancat un acord amb Digi Spain per a la venda d’espectre radioelèctric en diferents freqüències per 120 milions perquè aixequi la seva pròpia xarxa de mòbil al mercat espanyol i també una opció de contracte de lloguer majorista per a l’ús de les seves xarxes mòbils a preus avantatjosos.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Conferència de Presidents Ayuso compleix la seva amenaça i abandona la sala quan Pradales i Illa parlen en eusquera i català
- Ser Ter Stegen i no jugar
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Alimentació Com menjar dònuts sense engreixar: el sorprenent consell d’un expert en nutrició
- EEUU Trump diu que a Musk “ha perdut el cap” i que no té intenció de parlar amb ell
- Barcelona Un prostíbul en un bloc de pisos: "Els clients s'equivoquen de timbre i ens desperten"
- Tennis Roland Garros: Alcaraz imposa la seva grandesa per fondre Musetti i jugar a París la seva cinquena final de Grand Slam
- Futbol Ni Lamine, ni Mbappé, ni Vinicius, ni Pedri... Raphinha, escollit el millor jugador de la Lliga 24-25