Relleva Montserrat Surroca
Foment nomena l’ex d’Unió Toni Picó com el seu enllaç amb el Congrés

La patronal catalana Foment del Treball ha nomenat l’advocat Toni Picó com el seu nou responsable de relació amb les Corts, segons ha anunciat aquest divendres en un comunicat. L’exdiputat de l’extinta Unió Democràtica de Catalunya (UDC) rellevarà així una altra exdiputada de la formació, Montserrat Surroca, que durant els últims anys havia exercit d’enllaç de la patronal amb el Congrés i el Senat.
L’entitat presidida per Josep Sánchez Llibre, que va coincidir amb tots dos durant la seva etapa com a diputat d’Unió al Congrés, ha valorat positivament la tasca exercida per Surroca, que considera que ha exercit amb «diligència i èxit».
Foment nomenarà en substitució de Picó, que coneix aquest rol de lobbista amb els partits polítics, ja que va exercir aquesta mateixa funció per a la gran patronal CEOE –de la qual Foment és associat– fins a l’última legislatura. Picó va perdre aquesta condició després dels comicis que van enfrontar la candidatura avalada per Sánchez Llibre i la liderada per Antonio Garamendi, guanyador i president actual.
Una vegada Foment va perdre l’enfrontament, Garamendi va decidir retirar-li a Sánchez Llibre les responsabilitats d’enllaç amb les Corts, que ha exercit fins fa poc. I a Picó també. Ara Sánchez Llibre recol·loca el seu home de confiança dins de la xarxa de Foment a la capital espanyola.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032