Inspeccions
L’últim avís d’Hisenda als autònoms: els inspectors revisaran això amb lupa
A propòsit dels llibres comptables de treballadors per compte propi i pimes

Els llibres comptables d’autònoms i pimes podrien ser el nou focus d’interès dels inspectors d’Hisenda en el cas que s’aprovi una proposta del Govern d’Espanya a un projecte de llei de cooperació administrativa fiscal.
Fins al moment, els inspectors no tenen dret a sol·licitar-los, però podrien tenir-lo per a casos puntuals si finalment hi hagués un canvi legal.
Notícies relacionadesLa possibilitat ha fet que s’activin totes les alarmes, tot i que es preveu que aquests llibres comptables només se sol·licitin per comprovar el pagament d’algun impost, es podrien demanar per revisar qualsevol moviment dels últims quatre anys. Fins al moment, l’Agència Tributària només pot demanar aquests llibres per realitzar comprovacions generals.
Els assessors dels futuribles afectats ja han manifestat el seu desacord i temen que una revisió d’aquest tipus dels llibres, per a coses específiques, pugui donar peu al descobriment de fraus fiscals.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc