No es necessita saber alemany
Avís del SEPE per als que volen treballar a Alemanya
Amb sous de fins a 2.800 euros, es busquen diferents perfils com infermers, electricistes, ajudants de cuina, conductors d’autobús...

zentauroepp53506075 un home mirant la p gina web del servei estatal p blic d ocu200527164121 /
El Servei d’Ocupació Pública i la xarxa EURES han llançat una sèrie d’ofertes d’ocupació a Alemanya en què es busquen infermers, electricistes, conductors d’autobús, frigoristas, lampistes, personal de construcció i caps d’obra, ajudants de cuina i electricistes, entre d’altres, amb sous que van entre els els 2.300 i els 2.800 euros bruts al mes.
Als candidats a cobrir aquestes places se’ls demana, almenys, un any d’experiència en llocs similars i tenir com a mínim Formació Professional Grau Mitjà o superior . En canvi, no és necessari saber alemany, ja que seran els mateixos ocupadors els que proporcionaran cursos gratuïts d’idioma per adquirir coneixements bàsics d’aquesta llengua.
La selecció de personal va a càrrec de les mateixes empreses alemanyes que busquen treballadors, a qui ofereixen contractes indefinits i assegurança mèdica, entre altres beneficis.
Notícies relacionadesLes jornades laborals comprenen entre 38,5 hores i 40 hores setmanals.
Per veure la totalitat de les ofertes de treball, condicions que presenten, així com postular-se als llocs disponibles es pot consultar el portal EURES Espanya.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."