Menjar ràpid
Un client demanda McDonald’s per una cosa que tots pensen quan demanen una hamburguesa
McDonald’s abandona el mercat rus després de 30 anys d’activitat

Hamburgueses de McDonalds.
Justin Chimienti va pensar que el Big Mac que va comprar a McDonald’s i l’hamburguesa amb formatge Bourbon Bacon que va comprar a Wendy’s seria tan gran i sucosa com s’anuncia. Diu que no ho eren, i ha demandat les dues cadenes de menjar ràpid.
Chimienti va demandar McDonald’s i Wendy’s dimarts, acusant-los de defraudar els clients amb anuncis que fan que les hamburgueses semblin més grans del que realment són.
L’acció col·lectiva proposada presentada a la cort federal de Brooklyn és similar a una altra demanda que es va presentar el març, pels mateixos tres bufets d’advocats, contra Burger King a Miami.
Carn crua als anuncis
Chimienti va dir que McDonald’s i Wendy’s utilitzen carn poc cuinada als anuncis, fent que les hamburgueses semblin entre un 15% i un 20% més grans del que obtenen els clients en realitat.
La demanda exposa que la carn es redueix un 25% quan es cuina, i cita un fotògraf de menjar que va dir que ha treballat per a McDonald’s i Wendy’s i prefereix utilitzar hamburgueses poc cuinades perquè les hamburgueses completament fetes es veuen «menys desitjables».
Chimienti, que viu al comtat de Suffolk (Nova York), va dir que les dues cadenes exageren de forma palpable les mides de les hamburgueses, mentre que Wendy’s també infla la quantitat d’ingredients.
Protecció al consumidor
«Les accions dels demandats són especialment preocupants ara que la inflació, els aliments i els preus de la carn són molt alts i molts consumidors, especialment els de menors ingressos, estan lluitant financerament», va dir la demanda.
McDonald’s i Wendy’s no s’han pronunciat per ara al respecte, malgrat les sol·licituds de comentaris.
La demanda busca danys compensatoris i punitius no especificats per suposades violacions de contracte des de maig del 2016 i violacions de les lleis de protecció al consumidor a tots els Estats Units.
En una conferència telefònica del 28 d’abril amb analistes, el director executiu de McDonald’s, Chris Kempczinski, va dir que els consumidors de baixos ingressos probablement es van enfrontar a una «sensibilitat més gran al valor» a mesura que els lloguers i els preus del gas pugen.
Notícies relacionadesMentrestant, el CEO de Wendy, Todd Penegor, va dir als analistes l’11 de maig que «la inflació està sent notada pels consumidors».
Burger King, part de Restaurant Brands International Inc, encara no ha respost formalment a la demanda de Miami.
- Psicologia El pediatra Carlos González explica què passa si els pares discuteixen davant dels seus fills
- Desorientació i falta de solucions
- Baixa natalitat La Universitat Pompeu Fabra explica per què és cada vegada més freqüent voler tenir només un fill
- Estrena ferroviària Renfe inicia amb èxit les proves del nou tren de Rodalies sobre el traçat de la línia R1
- La suïssa Arxada atrau talent a Barcelona
- Tensa campanya electoral a Alemanya Un atropellament massiu a Múnic aviva la retòrica ultra
- La nova Casa Blanca Trump obre la guerra comercial amb la UE amb aranzels totals
- El perquè dels petons
- El revers de Sant Valentí Les dones joves trenquen els cànons i lideren l’auge de la bisexualitat
- Apunt Avanç de la sexoflexibilitat