Empreses

Telefónica fitxa Pau Gasol com ‘ambaixador’

El millor jugador de la història del bàsquet espanyol segella un compromís de tres anys per a representació institucional i comercial de la marca

Pau Gasol.

Pau Gasol.

1
Es llegeix en minuts

Pau Gasol, el millor jugador de la història del bàsquet espanyol, serà el nou ‘ambaixador’ de Telefónica arreu del món. El compromís és per tres anys, durant els quals representarà tant la marca institucional com les comercials a Espanya, el Regne Unit, Alemanya i els països de Llatinoamèrica on la companyia és present.

Gasol ha aconseguit transcendir de l’àmbit esportiu i té milions de seguidors arreu del món gràcies als valors que representa: confiança, superació, treball en equip, talent... La companyia considera que aquestes característiques encaixen amb l’empresa.

Telefónica col·laborarà amb Pau Gasol per fomentar la importància dels hàbits de vida saludable i l’esport en la societat actual, en especial entre els més joves. Es tracta d’un projecte a què actualment l’exjugador dedica gran part del seu temps i que es materialitza a través de la Gasol Foundation, que va fundar el 2013 amb el seu germà Marc Gasol.

Notícies relacionades

Com ‘ambaixador’ de Telefónica, Gasol impulsarà també la visibilitat del bàsquet espanyol a través de Movistar Plus+. L’exjugador participarà en les retransmissions més importants de la plataforma (l’NBA, l’ACB i la Copa del Rei), formarà part de nous reportatges exclusius que tindran la firma única de Movistar Plus+ i participarà en informatius i programes de la plataforma.

L’estrella internacional del bàsquet, que a més és emprenedor i assessor en projectes relacionats amb el benestar, compartirà els seus coneixements, experiències i interessos en l’àmbit de suport a l’esport (Becas Pòdium), l’emprenedoria (Wayra), la tecnologia (Telefónica Tech), i la innovació educativa (42), entre altres.