Expansió internacional

Areas guanya un contracte de 272 milions d’euros per gestionar tres àrees de servei en autopistes dels EUA

La multinacional barcelonina invertirà 15 milions i preveu facturar uns 272 milions d’euros en 15 anys

Areas guanya un contracte de 272 milions d’euros per gestionar tres àrees de servei en autopistes dels EUA
1
Es llegeix en minuts

L’empresa Areas ha guanyat el concurs per gestionar les àrees de servei de Beckley, Bluestone i Morton a l’autopista West Virginia, a la costa est dels Estats Units, una de les principals vies del país, amb un trànsit anual de 37 milions de vehicles.

La companyia gestionarà els establiments a partir del febrer del 2023 i durant els 15 anys vinents, període durant el qual preveu ingressar 272 milions de dòlars (272 milions d’euros), segons ha informat l’empresa amb seu a Barcelona en un comunicat.

Després d’una inversió inicial de 15 milions de dòlars per remodelar els espais, les tres àrees acolliran sis establiments de restauració, amb marques com Starbucks, Wendy’s, Popeye’s i Firehouse Subs, a més de tres botigues de conveniència que operaran sota la marca Mountain State Market, desenvolupada pel mateix equip de disseny d’Areas per a aquest concurs.

Notícies relacionades

La companyia té intenció d’ocupar 132 persones, totes residents en aquesta zona. La proposta d’Areas ha destacat per la seva tecnologia i pel compromís amb associacions i entitats d’àmbit local, impulsant programes vinculats a l’artesania, l’educació i l’art de la zona.

«En poc més d’una dècada ens hem consolidat com un actor de referència als Estats Units, el mercat de restauració més gran en ruta al món. Som ara el principal operador de restauració a la carretera als Estats Units, gestionant els establiments de les autopistes amb més volum de trànsit de tot el país, i un dels líders consolidats al mercat aeroportuari», ha explicat el conseller delegat d’Areas, Óscar Vela, recordant que el 80% de la facturació de l’empresa procedeix de fora d’Espanya. Als Estats Units gestiona un total de 136 punts de venda en 9 aeroports i 10 àrees de servei, que li reporten el 14% de les vendes globals, sent el tercer mercat després de França i Ibèria (Espanya i Portugal).

Temes:

Empreses