Turisme
Les aerolínies inicien l’operació sortida de juliol amb ofertes i reforços
Iberia llança un pla de bitllets barats mentre que Air Nostrum anuncia 50 noves rutes i el turoperador britànic Jet2.com eleva a 240 els seus vols per setmana

Mentre que l’operació sortida de les vacances de juliol s’ha estrenat enmig de vagues convocades pels treballadors de Ryanair i Easyjet, altres aerolínies han aprofitat l’inici de la campanya per promocionar algunes ofertes.
Iberia ha donat a conèixer aquest divendres el llançament d’una campanya per volar a totes les destinacions de la seva web amb preus a partir de 21 euros amb motiu de la celebració dels 95 anys des de la seva fundació. L’aerolínia vol estimular la demanda més enllà dels mesos d’estiu i per això, a més, regala als clients que comprin durant aquest període de campanya un 10% de descompte per als seus pròxims vols. L’oferta està disponible per volar d’agost a setembre en el cas dels vols intercontinentals i de setembre a desembre en els europeus.
Air Nostrum, per la seva banda, ha començat l’activitat estival amb la programació de 50 rutes afegides per atendre l’operativa alta de l’estiu. L’aerolínia valenciana franquiciada d’Iberia per a vols regionals centra la major part de la seva nova oferta en connexions amb les Balears i les Canàries. No obstant, les noves rutes que han començat a operar més aviat són les que uneixen Màlaga amb el Marroc, que ja es troben actives en el cas de les connexions de la ciutat malaguenya amb Nador, Tànger i Tetuan. Aquesta setmana començarà l’activitat amb Casablanca. A finals de juliol se sumaran a aquesta operativa africana els vols que uniran Nador amb Alacant i Mallorca.
Notícies relacionadesL’aerolínia Binter ha inaugurat aquest divendres la ruta que enllaçarà cada setmana l’aeroport de Gran Canària amb Menorca. Es tracta de la segona connexió de Binter amb les Balears després de posar en marxa el 2018 la ruta amb Mallorca.
Per la seva banda, el grup turoperador britànic que inclou Jet2.com i Jet2holidays ha anunciat que oferirà un pic de més de 240 vols per setmana aquest estiu des dels aeroports d’Eivissa, Menorca i Palma, que donaran feina a més de 450 persones. Els vols directes seran a les ciutats de Bristol, Leeds-Bradford, Manchester, Newcastle, Birmingham, Londres-Stansted, East Midlands, Belfast, Edimburg i Glasgow. En total, l’aerolínia oferirà uns 2,1 milions de places durant l’estiu, que suposarà una potencial arribada de més d’un milió de turistes britànics.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid