Indústria en problemes
La SEPI dona el vistiplau al rescat a Celsa
La companyia pública remet la documentació a Brussel·les perquè l’autoritzi

Pas endavant en el rescat de Celsa. El consell rector de la SEPI, la companyia pública que gestiona el fons per a empreses estratègiques afectades per la pandèmia ha desbloquejat el préstec de 550 milions sol·licitat per la siderúrgica propietat de la família Rubiralta.
L’organisme públic ha remès la documentació a Brussel·les per a la seva autorització, ja que supera els 250 milions establerts com a llindar. Aquest suport a la companyia catalana, amb presència internacional, és el maig dels atorgats fins ara per l’Estat.
La decisió de la SEPI s’ha produït mentre els fons creditors preparaven una nova oferta per arribar a un acord amb els Rubiralta. Aquest acord amb els creditors era, inicialment, fonamental per aconseguir el rescat públic.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- EL PAPER DEL PSOE "Persones jurídiques es podrien haver lucrat"
- Els efectes de la dana L’Audiència de València confirma investigar l’excap d’Emergències
- Investigació El TSJ d’Extremadura veu frau de llei en l’aforamentde Gallardo
- El Govern de Mazón xifra el pla de reconstrucció en 29.000 milions
- Moviments precongressuals Gamarra deixa la secretaria general del PP però seguirà en la direcció