Economia

La Cambra de Terrassa organitza una jornada sobre les finances descentralitzades

La cita comptarà amb ponents d’«alt nivell» com Oleguer Brustenga o Albert Salvany

La Cambra de Terrassa organitza una jornada sobre les finances descentralitzades

Commons

1
Es llegeix en minuts
Europa Press

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha programat una jornada per a aquest divendres sobre les finances descentralitzades (DeFi) i l’acceleració del domini de conceptes i informacions d’aquestes.

La cita comptarà amb cinc ponents «d’alt nivell» i experts en aquest camp com l’administrador i DeFi mànager en Fuel Energy, Oleguer Brustenga, que va fundar la societat nashnash, segons ha informat l’entitat aquest dimarts en un comunicat.

També hi participaran el director de trading en BITBCN i consultor estratègic de Belobaba CryptoFund, Albert Salvany; el mànager d’Iberia en FTX, Xavier Molina; el confundador i CEO de Commonsense Finance i membre del consell de Rosebud Ventures, Eduardo Forte, i l’inversor privat en web3 i actius digitals, Álex Duran.

L’esdeveniment comptarà amb un espai de debat i preguntes, que moderarà la vicepresidenta de la Cambra de Terrassa, Natàlia Cugueró-Escofet.

Notícies relacionades

La jornada és organitzada en el marc d’Acelera Pyme, una xarxa impulsada per la Cambra d’Espanya i Red.es, una entitat pública empresarial adscrita al Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital.

Més notícies de Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO