Carburants
Baixada del preu de la gasolina: ¿Quan entra en vigor la mesura anunciada per Pedro Sánchez?

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha xifrat en 16.000 milions el cost del Pla de resposta a l’impacte de la guerra a Ucraïna, que aquest dimarts aprovarà el Consell de Ministres i que inclou el veto als acomiadaments i la bonificació amb un mínim de 20 cèntims el litre de combustible a tots els ciutadans, no només als transportistes.
El Consell de Ministres aprovarà el decret llei aquest mateix dimarts i, depenent del seu contingut, l’entrada en vigor de la mesura serà aquest mateix dimarts o dimecres.
El pla, que s’estendrà fins al 30 de juny, tindrà un impacte d’uns 6.000 milions en ajudes directes i rebaixes d’impostos i d’uns 10.000 milions en crèdits ICO per esmorteir l’impacte de la crisi.
Temes:
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Negociació Laboral Pols entre l’Hospitalet i la seva Guàrdia Urbana per l’absentisme
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Sondeig de la Generalitat Enquesta del CEO: El 90% dels catalans defensen ser atesos en català i castellà en la sanitat i el comerç
- Conflicte al Pròxim Orient Trump, al Parlament israelià: «Netanyahu no és la persona més fàcil de tractar, però això és el que ho fa genial»
- Malaltia infecciosa Salut demana a les famílies del Garraf que vacunin els menors de 5 anys del xarampió perquè el risc de disseminació és «alt»
- Inundacions a Tarragona Puigdemont critica Illa que estigués en els actes del Dotze d’Octubre a Madrid durant el temporal a Catalunya