Comunicació
Prensa Ibérica compra Publisuites
El grup de comunicació potencia la seva àrea de màrqueting digital amb l’adquisició d’una plataforma que és referent en el sector

Prensa Ibérica redobla la seva aposta pel màrqueting de continguts amb la compra de Publisuites (assessorada per Bondo Advisors), una empresa de publicitat digital que connecta anunciants (empreses i agències), editors (bloguers i publishers) i professionals freelance del sector (advocats, periodistes i altres professionals generadors de continguts) a través de dues plataformes: Publisuites (www.publisuites.com/es) i Digital Content (www.digitalcontent.pro).
Publisuites és un marketplace que fa d’intermediari en la contractació i venda de continguts patrocinats per a branded content, SEU i reputació ‘online’, a més de redacció d’articles a la secció ‘Redactors’ de la seva web.
L’anunciant contracta la campanya mitjançant una avançada interfície que li permet contractar contingut des de la publicació de l’editor a través d’una sèrie d’enllaços a la pàgina web del client, mentre que la interfície de clients permet seleccionar diferents editors en funció de la seva audiència, perfil i experiència en una determinada categoria. La plataforma coordina els treballs i ofereix un servei de valor afegit, anomenat Managed Service, que posa a disposició de l’usuari un mànager especialitzat en SEU per ajudar-lo en la gestió de campanyes de posts patrocinats o de redacció.
Algunes xifres donen compte de la dimensió d’aquesta plataforma: 275.154 usuaris, 11.182 blogs, 622 diaris, 3.445 redactors.
Digital Content Pro es dedica, per la seva banda, a la contractació de serveis de desenvolupament i increment d’audiències. Es tracta d’una plataforma que ofereix al client, entre altres serveis, la creació de continguts, el desenvolupament de campanyes de màrqueting de continguts, la creació de calendaris editorials, la recerca de paraules clau i la redacció i correcció d’articles de text.
Prensa Ibérica
Prensa IbéricaGrup líder de la informació regional i local a Espanya, Prensa Ibérica edita 25 diaris impresos i digitals en 11 comunitats autònomes i diverses revistes.
Notícies relacionadesAmb 1,7 milions de lectors en premsa i revistes (EGM) i més de 255.000 exemplars (OJD), el grup és líder en audiència i difusió en diverses autonomies i compta amb un creixent posicionament en suport digital.
A internet, les seves publicacions arriben als 27,8 milions de visitants únics i als 590 milions de pàgines vistes al mes, fet que el converteix en el primer grup espanyol en la categoria Comscore de News & Information.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi
- Comarques de l’Ebre El Govern no descarta expropiacions i preveu mesures de seguretat als edificis en zones inundables