Comunicació
Prensa Ibérica compra Publisuites
El grup de comunicació potencia la seva àrea de màrqueting digital amb l’adquisició d’una plataforma que és referent en el sector

Prensa Ibérica redobla la seva aposta pel màrqueting de continguts amb la compra de Publisuites (assessorada per Bondo Advisors), una empresa de publicitat digital que connecta anunciants (empreses i agències), editors (bloguers i publishers) i professionals freelance del sector (advocats, periodistes i altres professionals generadors de continguts) a través de dues plataformes: Publisuites (www.publisuites.com/es) i Digital Content (www.digitalcontent.pro).
Publisuites és un marketplace que fa d’intermediari en la contractació i venda de continguts patrocinats per a branded content, SEU i reputació ‘online’, a més de redacció d’articles a la secció ‘Redactors’ de la seva web.
L’anunciant contracta la campanya mitjançant una avançada interfície que li permet contractar contingut des de la publicació de l’editor a través d’una sèrie d’enllaços a la pàgina web del client, mentre que la interfície de clients permet seleccionar diferents editors en funció de la seva audiència, perfil i experiència en una determinada categoria. La plataforma coordina els treballs i ofereix un servei de valor afegit, anomenat Managed Service, que posa a disposició de l’usuari un mànager especialitzat en SEU per ajudar-lo en la gestió de campanyes de posts patrocinats o de redacció.
Algunes xifres donen compte de la dimensió d’aquesta plataforma: 275.154 usuaris, 11.182 blogs, 622 diaris, 3.445 redactors.
Digital Content Pro es dedica, per la seva banda, a la contractació de serveis de desenvolupament i increment d’audiències. Es tracta d’una plataforma que ofereix al client, entre altres serveis, la creació de continguts, el desenvolupament de campanyes de màrqueting de continguts, la creació de calendaris editorials, la recerca de paraules clau i la redacció i correcció d’articles de text.
Prensa Ibérica
Prensa IbéricaGrup líder de la informació regional i local a Espanya, Prensa Ibérica edita 25 diaris impresos i digitals en 11 comunitats autònomes i diverses revistes.
Notícies relacionadesAmb 1,7 milions de lectors en premsa i revistes (EGM) i més de 255.000 exemplars (OJD), el grup és líder en audiència i difusió en diverses autonomies i compta amb un creixent posicionament en suport digital.
A internet, les seves publicacions arriben als 27,8 milions de visitants únics i als 590 milions de pàgines vistes al mes, fet que el converteix en el primer grup espanyol en la categoria Comscore de News & Information.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- CRÍTICA La veu de Portishead, una llum sobrenatural
- Novetat editorial Un llibre repassa la crònica negra amb el verí com a arma letal
- MUSICAL Càlids aplaudiments per a ‘Tots els nens creixen’
- Nova volumetria L’ampliació del Comedia per al Museu Carmen Thyssen, a votació
- TURISME BCN reprèn l’estudi sobre fluxos de creueristes que va suspendre la covid