Motos elèctriques
Ebroh Bravo CR, una nova moto elèctrica ‘made in Spain’
La marca Ebroh posa en escena una nova creació elèctrica desenvolupada i homologada a Espanya. La Bravo CR entrega una potència d’11,3 CV, proposa una velocitat màxima de 115 km/h i aposta per oferir 100 quilòmetres d’autonomia.

Fa quatre anys que Ebroh es va llançar al món de l’electromobilitat com a ‘start-up’ d’èxit. Amb seu a Saragossa, la marca proposa diversos models de dues rodes (tant bicis com motos i escúters), i una de les seves últimes creacions ha sigut l’Ebroh Bravo CR, una moto elèctrica carenada que completa la gamma de la Bravo GLE (‘naked’) i la Bravo GLS (‘roadster’).
La Bravo CR és una moto amb unes prestacions, un rendiment, un disseny i un maneig que no tenen res a envejar a les motocicletes de gasolina del seu segment. Manté una silueta de moto moderna, amb un enfocament netament ‘Sport Touring’, que destaca per transmetre modernitat i polivalència. Aquests dos elements són molt demandats en aquest segment i, per això, Ebroh ha concebut aquesta Bravo com un element de penetració al mercat europeu.
Destaca per oferir una posició de conducció molt ergonòmica, que permet cobrir els 100 quilòmetres d’autonomia que acredita sense mostres de fatiga per a l’usuari. Les seves dimensions i repartiment de pesos permeten circular amb total comoditat. Amb 147 quilos podem dir que és una moto realment manejable.
Notícies relacionadesEl bastidor ofereix un doble bressol superior i un segon bressol inferior. La seva estructura és tubular. Les suspensions comprenen una forquilla hidràulica de 35 mil·límetres de diàmetre 125 de recorregut. Les tiges disposen de 194 mil·límetres entre centres dels ancoratges de les barres de suspensió. Al darrere munta un monoamortidor hidràulic amb sistema progressiu. Munta llantes d’alumini de 17 polzades, frens de doble disc davant i disc individual darrere.
Del seu motor destaca el seu sistema sense escombretes (Brushless), molt eficient, que permet mantenir una bona entrega de potència en qualsevol mode de conducció.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora