La borsa del 4 de novembre del 2021
La borsa espanyola ha pujat aquest dijous el 0,1% fins als 9.039,4 punts al tancament de la sessió, malgrat els dubtes de Wall Street. La jornada ha estat marcada per la ressaca de la reunió d’ahir de la Reserva Federal dels Estats Units (Fed) en què es van refredar les expectatives a una possible pujada de tipus a curt termini com a conseqüència de la retirada de fons dedicats a estimular l’economia que dimecres va decidir iniciar l’institut emissor. La jornada d’aquest dijous ha estat marcada, a més, per la presentació de resultats empresarials, entre els quals, el benefici rècord de Telefónica i la recuperació de Cepsa, després de la caiguda de la demanda i els preus de les matèries primeres de l’any passat pel coronavirus.
Les pujades més grans del dia les han registrat Fluidra (5,38%), Cellnex (3,61%), CIE Automotive (3,57%) i Viscofan (2,93%). En negatiu s’han situat el Sabadell (-2,87%), Telefónica (-2,35%), Grifols (-2,33%) i el BBVA (-2,31%).
- Crisi a Teheran Trump sospesa una intervenció militar a l’Iran en suport a les protestes contra el règim
- Violència masclista Els Mossos han evitat el matrimoni forçat de 47 dones i nenes a Catalunya des del 2021
- Vies amb molt trànsit MAPA | Aquestes són les carreteres catalanes més perilloses per a les motos
- 670 litres per metre quadrat Dos anys de pluja en la mitjana històrica de Barcelona consoliden els eixos verds i prometen una primavera esplendorosa
- AQUESTA NIT A JIDDA El Barça busca assestar el cop final al Reial Madrid de Xabi Alonso en la final de la Supercopa
