Moviment empresarial
Deliveroo inicia els tràmits per deixar d’operar a Espanya
La guerra de preus amb Glovo i UberEats i l’entrada en vigor de la nova ‘llei Rider’ provoca que l’empresa de repartiment no vegi rendible operar al mercat espanyol

/
Deliveroo ha iniciat els tràmits per deixar d’operar a Espanya. Així ho ha transmès aquest divendres als seus més de 100 treballadors, les consultes dels quals per cessar-los via expedient de regulació d’ocupació (ero) començaran al setembre. L’empresa de repartiment d’origen britànic comença així la seva operació sortida de les ciutats espanyoles, després d’estudiar el futur a curt termini del mercat i concloure que, atesa la competència amb Glovo i UberEats i els costos afegits de complir amb la seva obligació de laboralizar els ‘riders’, no li surt a compte continuar operant a Espanya.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe