Canvi d’hàbits
Disney tanca la botiga del Portal de l’Àngel de Barcelona
L’estratègia es basa en la baixada de persianes de nombrosos establiments de la companyia a tot el món
La pandèmia ha accentuat la venda ‘online’, cosa que ha portat al tancament o a la reconversió de moltes botigues físiques. Disney no s’ha deslliurat d’aquest canvi d’hàbits del consumidor, i ha pres la decisió de tancar part dels establiments a tot el món. L’última baixada de persiana més destacada és el del barceloní carrer del Portal de l’Àngel de Barcelona, la via comercial més cara d’Espanya.
Disney va obrir el 2014 aquest megaespai de més de 500 m2 i que incloïa productes per a infants i adults. Aquesta botiga va ser la primera al món en què es venien productes personalitzats per a la ciutat de Barcelona. A més, com a la resta d’establiments de la companyia, també hi ha joguines, disfresses i altres productes de personatges infantils de Disney i d’empreses del grup.
La seguiran més. La companyia, informa el portal Idealista, ja ha començat a abaixar la persiana de les botigues als centres comercials de Madrid, com Centro Oeste, propietat de Merlin, i portarà un tancament esglaonat de les botigues al Centre Comercial Xanadú (al juny); Centre Comercial La Vaguada (a l’agost); Centre Comercial Gran Plaza 2 (al setembre), i Centre Comercial Parquesur (a l’octubre).
- 300 proves en un dia La prova pilot de la DGT fent exàmens pràctics en dissabte, aprova amb nota: «He esperat cinc mesos»
- Cultiu i cures de les plantes L’arbre amb més perfum del món: com cultivar-lo en test i omplir el teu balcó d’aroma
- Salut ¿Llevar-se a les cinc del matí és saludable? Neuròlegs adverteixen que pot tenir "un impacte negatiu" en la salut
- Fenomen mundial L’afluència massiva de compradors de l’Swatch x Audemars Piguet impedeix obrir les seves dues botigues a Barcelona
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
