Doctor Go

Yoigo llança un servei de telemedicina per sis euros de la mà del grup Quirón

El nou servei inclou atenció mèdica general, nou especialitats i telefarmàcia

Yoigo llança un servei de telemedicina per sis euros de la mà del grup Quirón
1
Es llegeix en minuts
Sara Ledo

Yoigo llança un nou servei de telemedicina a través del telèfon mòbil per sis euros que inclou tots els membres de la família. De la mà del grup Quirón, com a expert en salut, i Meeting Doctors, com a soci tecnològic, la nova firma denominada Doctor Go s’uneix a recents llançaments en altres segments com Money Go, marca que deixa serveis financers, i Energy Go, per a la venda d’energia.

El nou servei inclou l’accés en menys de dos minuts i durant les 24 hores del dia a atenció mèdica general a través d’un xat o d’una videotrucada, així com l’accés a un panel de professionals de 9 especialitats de medicina i benestar. Si la consulta requereix una prova diagnòstica o visita presencial, l’usuari accedirà a «descomptes especials» d’entre 10% i 28% en els 150 hospitals que té el grup Quirón a Espanya. A més, inclou l’emissió en remot de receptes electròniques i un servei de telefarmàcia que porta la medicina a casa de manera gratuïta. Aquest servei competirà directament amb Teladoc de Movistar, però l’aplicació de Telefónica no compta amb el servei d’especialistes ni de telefarmàcia.

Notícies relacionades

De moment, Doctor Go és un servei exclusiu per a clients de Yoigo, tot i que des de MásMóvil no descarten que una vegada es posi en marxa es pugui estendre a altres marques del grup, com ocorrerà, segons va assegurar el conseller delegat de MásMóvil, Meinrad Spenger, amb Energy Go, que serà accessible per als clients de MásMóvil. «Tenim marques amb posicionaments molt diferents. Yoigo és prèmium i donem accés vip a aquests nous serveis per provar-los perquè per algun lloc s’ha de començar», ha afegit.

«Creiem que la amb bona experiència en el servei de telecomunicacions, ampliada amb aquests nous serveis, donem un pas més per ser el millor operador a Europa en termes de satisfacció al client», ha explicat Meinrad Spenger. Segons un informe de McKinsey del qual s’ha fet ressò la teleco, la digitalització dels serveis de salut pot generar estalvis molt importants a l’administració pública d’aproximadament 8.000 milions d’euros, dels quals aquest servei de MásMóvil pot contribuir a materialitzar per un import de 1.700 milions d’euros.