En el 22@
Metrópolis compra a la família Bernat l’edifici de Diagonal 123 per 55 milions
L’immoble té més de 10.000 metres quadrats d’oficines i locals comercials juntament amb 240 places d’aparcament

La societat inversora Metrópolis, que agrupa inversions familiars de diverses fortunes catalanes, ha comprat a BFO, empresa patrimonial de la família Bernat, l’edifici d’oficines Diagonal 123 ubicat en el 22@ de Barcelona per 55 milions d’euros.
Segons han informat les dues empreses, l’immoble va ser dissenyat per l’arquitecte francès Dominique Perrault i es troba ubicat a la zona de confluència entre l’Avinguda Diagonal i el districte 22@
Després de la compra, Metrópolis emprendrà un important procés de renovació i reposicionament de l’actiu que inclourà el redisseny dels seus espais comuns i la implementació de millors estàndards de qualitat i sostenibilitat. Metrópolis va ser creada el 1994 com a vehicle d’inversió d’un grup d’empresaris familiars catalans que desitjaven invertir part del seu patrimoni fora del negoci familiar.
Ocupat per Vodafone
Actualment, Diagonal 123 ofereix 10.170 metres quadrats d’oficines i locals comercials juntament amb 240 places d’aparcament.
L’immoble, que va estar parcialment ocupat per Vodafone fins fa uns mesos, va ser promogut per Hines i adquirit per BFO el 2010 i, en el dia d’avui, té una ocupació pròxima al 50%.
La compra, finançada per Caixabank, s’ha realitzat després d’una ampliació de capital de Metrópolis i la incorporació de nous socis a la companyia, que, d’aquesta manera, consolida la seva estratègia de creixement, diversificació i internacionalització.
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana
- Torna el mític Tren Granota
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- BCN reobrirà una casa modernista per a concerts de música clàssica
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- TELEVISIÓ I MAS Una espècie en extinció
- Barcelona, protagonista La ciberseguretat creix i busca talent a Catalunya
- Ciclisme Vos obsequia la Vuelta amb un triomf de prestigi a Sant Boi
- TRIOMF A MONTILIVI L’immortal Stuani ressuscita el Girona, que fuig del descens