Servei postal

Correus va gestionar el 8,4% més d’enviaments el 2020

L’operador públic va gestionar 51,1 milions de paquets durant la campanya nadalenca

1
Es llegeix en minuts

Correus va gestionar l’any de pandèmia 2020 un total de 209 milions d’enviaments, el 8,4% més que l’any anterior. Van ser un total de 51,1 milions de paquets durant la campanya nadalenca, el 31% més que el 2019, en ple auge del comerç electrònic. En el marc d’una Espanya confinada i restriccions a la mobilitat, el servei públic postal va mantenir alts nivells d’activitat per donar resposta a l’extraordinari increment de la paqueteria durant tot l’any. Segons Correus, «bona part d’aquest notable creixement de la paqueteria es deu a l’augment del volum d’enviaments durant la recent campanya de Nadal, que va tenir com a gran protagonista l’auge del comerç electrònic». Correus va gestionar 51,1 milions de paquets des de l’1 de novembre fins al 7 de gener. El 28 de desembre passat, el grup va moure un total de 2.405.006 enviaments registrats en un sol dia, la xifra més alta de la seva història. El 4 de gener passat, la dada també va ser extraordinària, ni més ni menys que 2.390.077 enviaments.

Amb més de 53.000 treballadors, l’empresa dona servei a través d’una xarxa de 2.393 oficines, distribuint prop de 10 milions d’enviaments diaris. El grup Correus compta amb 3 filials: Correus Express dedicada a la paqueteria urgent, Nexea especialitzada en solucions multicanals per a les comunicacions massives de les empreses i Correus Telecom encarregada de la gestió i comercialització d’infraestructures de telecomunicació. Pertanyent al grup SEPI, forma part d’un hòlding empresarial que inclou un total de 15 empreses públiques.

Temes:

Correus