SILENCE
Silence reprèn la producció de bateries després de l’incendi
- Surt de la factoria de Sant Boi la primera bateria acoblada després de patir un incendi el 4 de novembre passat a la planta de Molins de Rei.
- Silence és capaç de fabricar 132 bateries i 120 motos elèctriques per tanda, xifres que la converteixen en la marca que produeix més motos a Espanya.
motos-silence-1 /
Silence torna a produir bateries, ara en la seva planta de Sant Boi de Llobregat, Barcelona, després de l’incendi que va patir el 4 de novembre passat el seu centre de producció de Molins de Rei. Afortunadament no es van haver de lamentar víctimes ni ferits després de l’incident i la producció de motocicletes no es va veure afectada perquè es va traslladar al maig a la fàbrica de Sant Boi de Llobregat. No obstant, sí que es va aturar la producció de les bateries que s’acoblen a la planta de Molins de Rei. Ara es tornen a acoblar a Sant Boi.
«Em sento molt orgullós de posar avui en marxa la producció de bateries a la nostra fàbrica de Molins de Rei. Després de 35 dies des de l’incendi, hem aconseguit restablir la producció», ha declarat Carlos Sotelo, CEO i fundador de Silence, en un comunicat oficial de la companyia. «Vull donar les gràcies a tot l’equip i als proveïdors que han treballat sense descans per poder arribar on som avui», ha afegit.
El fabricant que més motos produeix a Espanya
Notícies relacionadesEn només cinc setmanes, la marca catalana ha recuperat una capacitat de producció de 132 bateries per tanda. A més, Silence munta 120 motos elèctriques per tanda a Sant Boi, xifra que la converteix en la marca amb més capacitat de producció de motos d’Espanya, incloent-hi les de producció.
Segons afirma la companyia, Silence és, a més, l’única firma que integra la producció de vehicle i bateries gràcies a una tecnologia pròpia desenvolupada pel seu departament d’Investigació i Desenvolupament. «Estem preparats per continuar liderant el mercat de les motocicletes elèctriques a Europa», ha advertit Sotelo als seus rivals. Silence recupera certa normalitat operativa després d’un incendi que va afectar greument les seves instal·lacions.
- Accident de trens La jove embarassada a l’UCI després de l’accident a Adamuz dona a llum
- Curiositats del món animal Ni se sent abandonat ni li és igual: això sent el teu gat quan te’n vas de casa, segons la ciència
- Festival Barnasants Martirio: «El meu personatge surt de mi i mai m’ha dit el que he de fer»
- Barcelonejant La gala que reuneix el repertori més variat de vips de totes les gales
- Nous models de turisme L’intercanvi de cases per vacances es quintuplica des del 2020: «No només estalvies, viatges d’una altra manera, vius la vida d’altres»
