ENTREVISTA EN COL·LABORACIÓ AMB EL BBVA
Aluminis Jovi: «Hem continuat creixent durant la pandèmia»

- ¿Què els ha permès créixer des dels seus inicis fins a l’actualitat?
La professionalitat i aposta per la qualitat (des del 1999 estem homologats amb la certificació ISO9001). Som distribuïdors oficials de prestigioses marques com Technal, Schuco, Somfy, Bandalux, Crisanglass, Hormann, Mwe, Dorma, etc. També donem molta importància a la formació dels nostres treballadors perquè coneguin tots els productes que comercialitzem i així estiguin altament qualificats. A més, tenim molt en compte el valor humà. El nostre departament tècnic i d’R+D+I, on estudiem cada projecte, és un altre factor decisiu, així com la inversió en maquinària a AJ Jovi, ja que sempre estem atents a les novetats del mercat i disposem de tota la maquinària necessària per afrontar grans projectes.
- ¿La pandèmia ha suposat un repte perquè Aluminis Jovi continuï creixent?
En part sí, el repte de superar una altra crisi, que per a AJ Jovi no és una cosa nova, ja que es va fundar el 1989 i ha viscut la crisi econòmica del 1994; la del 2008, que és la que vaig poder viure jo dins de l’empresa, i ara aquesta crisi sanitària que va afectar tots els sectors però aquesta vegada la construcció potser no és la que ho està més. Nosaltres, amb obres importants firmades abans de la Covid-19 a França i l’Àfrica, hem continuat creixent, ampliant la plantilla en plena pandèmia.
- ¿Què els ha impulsat a obrir mercat a l’Àfrica?
El que ens va impulsar cap a l’Àfrica va ser la comentada crisi del 2008, vam passar de ser 48 empleats a l’empresa a quedar-ne només vuit. En un pic molt baix de feina ens va sortir l’oportunitat d’estudiar una obra important a Lagos (Nigèria) i arran d’aquesta vam seguir treballant a Nigèria, el Congo, Ghana, Guinea Equatorial, Cotonou i en especial Guinea Conakry, on tenim la nostra seu d’África Jovi.
- ¿Quins són els seus objectius a curt termini?
Personalment i a curt termini, sortir d’aquesta situació sanitària tan complicada, que puguem tornar al més aviat possible a la normalitat i puguem mirar al futur amb optimisme. Aprofito per enviar ànims a tot aquell que ha perdut algun ésser estimat durant aquesta pandèmia. A AJ Jovi els objectius són consolidar-nos internacionalment a escala europea, ja que tenim dos projectes a França, un en marxa i l’altre per començar l’any vinent, així com ampliar amb el nou ‘show room’ la nostra delegació a l’Àfrica, on estem molt satisfets del resultat que ens està donant.
- ¿Com a empresa, en què s’han recolzat per créixer?
Fa molt temps que treballem conjuntament amb el BBVA, sempre han cregut en nosaltres i tenim una relació personal i professional molt bona. Recentment, entre altres productes, hem llançat conjuntament un pla de finançament al 100% sense interessos ni comissions per a tots els clients d’AJ Jovi en què els nostres clients poden pagar còmodament els nostres productes i sense que això els suposi un cost. A més, la seva àmplia gamma de sistemes digitals ens ajuden en el nostre dia a dia. AJ Jovi continuarà treballant amb el BBVA en el futur.
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Església Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida