Automoció

Pedro Sánchez entrega a Seat el premi de les Cambres de Comerç d’Espanya

El president del Govern ha sigut l’encarregat de reconèixer a París la tasca de l’empresa automobilística espanyola amb el Premi Anual de la Fedecom a Europa

El director de Seat a França, Robert Breschkow, ha rebut el guardó que acredita Seat com la companyia que més ha destacat per la seva projecció internacional

Pedro Sánchez entrega a Seat el premi de les Cambres de Comerç d’Espanya
1
Es llegeix en minuts

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha sigut l’encarregat d’entregar avui a París el premi anual de la Federació de Cambres Oficials de Comerç d’Espanya a Europa, l’Àfrica, Àsia i Oceania (Fedecom) a l’empresa automobilística Seat. El guardó, que distingeix cada any una empresa espanyola que destaqui per la seva activitat comercial i perfil internacional en un dels països membres de la Federació, l’ha recollit de mans del president de l’executiu espanyol el director de Seat a França, Robert Breschkow.

En l’acte, celebrat a la Residència de l’Ambaixador d’Espanya a París, Pedro Sánchez ha destacat la importància estratègica de Seat pel seu reconeixement en àmbit mundial, i l’ha posat com a exemple com a empresa exportadora i boclada a l’exterior. Ha recalcat que l’automobilística serveix de model per a tantes altres empreses, per la seva aposta per la sostenibilitat i innovació, la seva resiliència i capacitat de reinvenció històrica, el seu alineament amb els valors europeus i el seu compromís amb el sistema cameral espanyol.

Principal inversor industrial

Seat, que és el primer inversor industrial espanyol en R+D, i la companyia exportadora líder de la indústria espanyola amb un volum d’exportació de 9.000 milions d’euros el 2019, és reconeguda amb aquest premi com una de les companyies amb més projecció del sector, tant pel que fa a producció automobilística com pel que fa a mobilitat, on lidera el projecte de micromobilitat urbana del Grup Volkswagen amb la marca Seat MÓ.

Notícies relacionades

El director de Seat a França, Robert Breschkow, ha volgut agrair el guardó i ha destacat que «som reconeguts per fomentar el comerç, el desenvolupament empresarial i la nostra contribució al bon nom d’Espanya i de les empreses espanyoles a l’exterior. Hem sigut, som i serem una empresa que vol generar riquesa, compartir la prosperitat i oferir les millors solucions de mobilitat per fer més fàcil la vida de les persones».

Des de Fedecom, el seu president, Eduardo Barrachina, ha apuntat que «Seat és patrimoni industrial i història econòmica d’Espanya, i té un lloc en la memòria i l’univers afectiu dels espanyols, precisament perquè els seus cotxes han acompanyat la nostra prosperitat».