MÉS RESTRICCIONS
Els centres comercials de Catalunya hauran de tancar i només funcionarà el comerç de menys de 800 metres quadrats
La mesura no s'aplicarà a les botigues de centres comercials que tinguin accés directe al carrer ni als que es dediquin a serveis bàsics, com l'alimentació i begudes, farmàcia, productes higiènics, òptiques i veterinària

zentauroepp54312799 barcelona 31 07 2020 barcelona comercio en rebajas en la c 201029151135 /
Els centres comercials de Catalunya i les botigues que no siguin d’alimentació de més de 800 metres quadrats hauran de tancar a partir d’aquest divendres, segons ha avançat la consellera de Presidència de Catalunya, Meritxell Budó, aquest dijous. A més, els comerços que puguin obrir perquè tinguin 800 metres quadrats o menys hauran de limitar el seu aforament a un 30% de la seva capacitat.
La mesura no s’aplicarà a les botigues de centres comercials que tinguin accés directe al carrer ni als que es dediquin a serveis bàsics, com alimentació i begudes, farmàcia, productes higiènics, òptiques o veterinària, sempre respectant que tinguin 800 metres quadrats o menys i que limitin el seu aforament al 30%. També podran obrir els comerços que tinguin productes de jardineria i els concessionaris.
Notícies relacionadesAquelles botigues de centres comercials o no que tinguin més de 800 metres podran obrir si acoten la seva superfície oberta a 800 metres o menys i respectant l’aforament màxim del 30%.
La consellera Budó ha detallat aquestes mesures relatives al comerç aquest dijous a la tarda, després que el Govern hagi decretat el tancament perimetral de Catalunya durant 15 dies i un confinament perimetral per municipis els caps de setmana, que regirà des de les sis del matí de divendres fins a les sis del matí de dilluns.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Barcelona, protagonista La joiera que va canviar de professió i ja té 19 centres psicològics
- Mundial d’atletisme L’or olímpic Jordan Díaz rebenta i es queda sense final
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- El rival dels blaugrana La caríssima torre de les ‘garses’