Impacte del coronavirus a les aules
Escoles amb grups escolars confinats a Catalunya

Les escoles catalanes han comptabilitzat aquest dimarts 1.552 nous positius de covid-19 respecte al recompte de dilluns, per a un acumulat de 444.421 des de l’inici del curs escolar: 387.348 d’alumnes, 56.930 de docents i personal intern, i 143 entre el personal extern.
Hi ha hagut 13.422 positius en els últims deu dies: 11.466 d’alumnes, 1.956 de docents i personal intern, i cap entre el personal extern.
A més, 8.236 persones que pertanyen a la comunitat educativa estan guardant quarantena, 776 menys que en el recompte anterior: 7.120 alumnes, 1.116 docents i personal intern, i cap treballador extern.
Notícies relacionadesEn el sistema educatiu català hi ha una escola amb grups estables confinats (0,02% del total) i cap centre tancat per brots de coronavirus.
Així es desprèn de l’aplicació Traçacovid, que la Conselleria d’Educació va engegar el curs passat per mostrar la incidència de la pandèmia a les escoles i instituts i que s’elabora amb la informació que faciliten els mateixos centres.
- Pocs especialistes La malaltia de Lyme s’estén per Espanya i creix a Catalunya
- Previsió El Meteocat avisa: el fred intens arribarà «bruscament»
- Succés Morad, en llibertat després de ser detingut acusat d’haver amenaçat de mort un policia
- Vídeo blanc-i-blau La irònica resposta de l’Espanyol a la Generalitat i la seva campanya amb els colors del Barça
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Actualitat Directe | Últimes notícies sobre la guerra entre Rússia i Ucraïna
- Seguretat Els Mossos canvien d’uniforme per primera vegada en 40 anys
- Conflicte a l’est d’Europa Rússia reclama per a si mateixa les propietats ucraïneses a Crimea
- Barcelonejant Cues d’hora i mitja a Barcelona per una hamburguesa del youtuber Esttik
- Fons de Sostenibilitat Urkullu i Calviño acorden que Euskadi decideixi els projectes a finançar pel fons de sostenibilitat