DISTRIBUCIÓ

Caprabo trasllada la seva seu corporativa a la ZAL del port

La nova seu ocupa una superfície diàfana de 3.400 metres quadrats en un edifici de nova construcció

caprabo2

caprabo2

1
Es llegeix en minuts

La cadena de supermercats Caprabo s’ha traslladat a la Zona d’Activitats Logístiques del Port de Barcelona després de 40 anys a l’Hospitalet de Llobregat. La cadena propietat del grup Eroski, en els últims anys sempre embolicada en rumors de venda que vol desmentir amb les últimes inversions, mou els seus 350 treballadors a un edifici de nova construcció situat en el número 40-44 de l’avinguda de la Messeguera del Prat de Llobregat. El trasllat de la seu 40 anys després «suposa una fita històrica per a Caprabo en un moment important de transformació», ha assegurat el director de logística de la cadena, Asier Bustinza, en un comunicat.

La nova seu de Caprabo és al mateix edifici que la nova plataforma de productes frescos –que funciona des de juliol– i que la que serà la nova plataforma del supermercat ‘online’ Capraboacasa, que està previst que comenci aquest octubre. Les noves instal·lacions formen part del pla de transformació de Caprabo i incorporen mesures d’estalvi i monitoratge de consums, així com sistemes per a l’aprofitament de residus. Les instal·lacions disposen de plaques fotovoltaiques per a autoconsum d’energia elèctrica de 60 quilowatts, que aporten tres vegades més de la potència i fins al 5% del consum anual necessari per a la nau.

Notícies relacionades

La nova seu ocupa una superfície diàfana de 3.400 metres quadrats en un edifici de nova construcció. La nova seu central de Caprabo, forma part del pla integral de transformació de Caprabo amb què guanyarà competitivitat, que inclou la transformació logística, supermercats de nova generació i l’aposta per Capraboacasa.

El nou centre de distribució de frescos s’emmarca en un procés de transformació en el qual està immers Caprabo i que inclou la reorganització logística, amb dues plataformes (una de nova i una altra de reformulada); la renovació de la xarxa de botigues de Caprabo –que concentra el seu negoci a Catalunya– a un model de nova generació; l’aposta per l’expansió a través de franquícies amb un format de botiga urbà, amb horaris i dies de servei ampliats molt millor adaptats a les necessitats del nou consumidor i la millora de l’aposta per la venda ‘online’. A Caprabo treballen actualment unes 6.000 persones, amb uns 200.000 clients diaris.

Temes:

Caprabo