Resultats

Hertz registra 1.020 milions de pèrdues, perjudicada després de l'ensorrament del turisme

L'empresa de lloguer de vehicles multiplica per 10 les seves pèrdues netes, en comparació amb els resultats del 2019

zentauroepp53505734 hertz200523135706

zentauroepp53505734 hertz200523135706 / JUSTIN SULLIVAN

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’empresa de lloguer de vehicles Hertz va registrar unes pèrdues netes atribuïdes de 1.020 milions d’euros durant el primer semestre d’aquest any, afectada pels efectes de la pandèmia sobre l’activitat turística. La firma va veure com el seu compte de pèrdues es va multiplicar per més de 10, en comparació amb el balanç negatiu de 91,6 milions d’euros que va comptabilitzar en el mateix període del 2019.

La companyia ha atribuït aquest resultat a la crisi mundial del coronavirus, que ha damnificat especialment sectors com el turístic, una de les principals fonts d’ingressos de la firma. Així, la facturació de Hertz es va reduir el 40% a data de juny, fins als 2.337 milions d’euros. Només en el segon trimestre del 2020, Hertz va obtenir unes pèrdues netes atribuïdes de 718 milions d’euros, molt per sota del benefici de 32,2 milions d’euros que va registrar entre l’abril i el juny del 2019.

Notícies relacionades

«En el segon trimestre, com tantes empreses que han vist com els seus ingressos han disminuït dràsticament a causa de l’impacte significatiu de la pandèmia en el sector turístic, vam haver de prendre decisions difícils però necessàries per enfortir i posicionar l’empresa cap al creixement», ha indicat el president de Hertz, Paula Stone.

En aquest sentit, Hertz va anunciar l’abril passat que acomiadaria prop de 10.000 empleats a Amèrica del Nord a causa de les conseqüències que la pandèmia va provocar en el seu negoci. «Les decisions més difícils han sigut aquelles que impacten en l’aliment dels nostres treballadors. Estem avançant a través del nostre procés de reorganització i continuem enfocats a emergir com un líder global de lloguer de vehicles encara més fort», ha remarcat Stone. 

Temes:

Empreses