Supermercats

Mercadona impulsa l''A punt per menjar' a la seva xarxa de botigues després de la Covid

La cadena preveu invertir 170 milions per tancar el 2020 amb aquesta secció a 650 supermercats

Mercadona impulsa l''A punt per menjar' a la seva xarxa de botigues després de la Covid
Es llegeix en minuts

Sara Ledo

Mercadona invertirà 170 milions d’euros per finalitzar l’any 2020 amb la secció ‘A punt per menjar’ a més de 650 botigues d’Espanya i Portugal, segons ha anunciat la companyia valenciana. La cadena de Juan Roig assegura que està recuperant de forma progressiva aquesta secció de plats acabats de fer, paralitzada durant l’estat d’alarma decretat a mitjans del mes de març per la crisi del coronavirus. L’empresa té previst que aquest servei sigui operatiu a 200 supermercats al juliol i 500 a l’octubre, als quals caldrà sumar 150 noves implantacions abans que acabi l’any.

A més, Mercadona ha decidit «intensificar els seus esforços i inversions» per seguir consolidant la secció ‘A punt per menjar’ tant a Espanya com a Portugal, on es denomina ‘Pronto a comer’. Així, s’hi destinarà més de 170 milions d’euros aquest any, cosa que li permetrà tancar l’any amb aquest servei operatiu en un total de 650 botigues d’Espanya i Portugal, i amb una plantilla de més de 4.000 treballadors amb formació específica a ‘A punt per menjar’.

Notícies relacionades

La companyia ha ampliat l’assortiment amb nous plats saludables, com la minestra de verdures o diferents tipus de peixos –orada, salmó i bacallà– amb guarnició; més entrepans com el brioix vegetal, l’hamburguesa d’Angus o l’entrepà de pernil; i un nou taulell de ‘hot deli’ amb ampli assortiment de rostits, com pollastre, costelles o patates, on destaca el ‘frango’, pollastre típic de Portugal.

Totes aquestes noves referències són servides en envasos sostenibles elaborats amb canya de sucre o de cartró, fruit del compromís actiu de Mercadona amb el medi ambient en «donar el sí a cuidar més el planeta» i una aposta decidida per la sostenibilitat a llarg termini del procés, explica la companyia en un comunicat. «De forma constant, la companyia fa sessions amb els clients al centre de coinnovació ubicat a Burjassot (València), amb l’objectiu d’escoltar i captar les seves necessitats per reforçar el seu assortiment, actualment elaborat per més de 120 proveïdors especialistes, als quals la companyia espera que s’uneixin molts més», ha precisat la companyia.