TENIA 74 ANYS
Mor el constructor Paco 'el Pocero' de coronavirus
L'empresari estava ingressat des d'aquest dilluns a la clínica Quirón de Madrid

7161543 59
El constructor Francisco Hernando Contreras, més conegut com Paco ‘el Pocero’, ha mort aquest divendres als 74 anys a causa de les complicacions derivades del coronavirus. L’empresari estava ingressat des d’aquest dilluns a la clínica Quirón de Madrid.
Com ha pogut confirmar ‘La Otra Crónica’ d’‘El Mundo’ a través de fonts familiars, Paco ‘el Pocero’ ha passat a formar part de la trista llista de morts a causa d’aquesta pandèmia provocada pel Covid-19.
Va estar a urgències dilluns
Notícies relacionadesDes de feia unes setmanes lluitava contra aquesta malaltia, amb una situació molt delicada,no va voler acudir als serveis d’urgències fins dilluns passat.
I és que segons ‘LOC’, l’empresari no volia ocupar un llit que podia servir per a un altre pacient, a més de voler morir a casa seva. Finalment, el conegut constructor del complex de pisos i xalet de Seseña (Toledo) ha perdut la vida a la clínica Quirón de la capital.
‘Coronavirus avui’
Subscriviu-vos a la nostra ‘newsletter’ per conèixer tota l’actualitat i informació pràctica sobre el desenvolupament de la pandèmia i les seves repercussions
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»