EPIDÈMIA CORONAVIRUS
Renfe posposa la posada en marxa d'AVLO i tornarà els diners
Per adaptar-se al decret d'estat d'alarma que redueix un 50 % el transport ferroviari de viatgers

zentauroepp34123679 barcelona 02 06 2016 sociedad renfe cambia los horarios de 200304204825 /
Renfe posposa fins a nova data sense determinar la posada en servei del seu AVE de baix preu, Avlo, i tornarà l’import dels bitllets als usuaris, dins de les mesures excepcionals pel coronavirus que entraran en vigor a partir de la mitjanit de dimecres 18 de març.
Per adaptar-se al decret d’estat d’alarma, que redueix un 50 % el transport ferroviari de viatgers (a excepció de Rodalies), Renfe ha anunciat que implantarà un nou pla de transport en què tots els trens de l’AVE, Llarga Distància, Mitjana Distància i Avant programats per als pròxims quinze dies seran anul·lats i substituïts per una nova oferta.
Renfe Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus AVLO
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Catàstrofe mediambiental Extremadura contra el foc: "Estem en mans del vent"