EPIDÈMIA CORONAVIRUS
Renfe posposa la posada en marxa d'AVLO i tornarà els diners
Per adaptar-se al decret d'estat d'alarma que redueix un 50 % el transport ferroviari de viatgers

zentauroepp34123679 barcelona 02 06 2016 sociedad renfe cambia los horarios de 200304204825 /
Renfe posposa fins a nova data sense determinar la posada en servei del seu AVE de baix preu, Avlo, i tornarà l’import dels bitllets als usuaris, dins de les mesures excepcionals pel coronavirus que entraran en vigor a partir de la mitjanit de dimecres 18 de març.
Per adaptar-se al decret d’estat d’alarma, que redueix un 50 % el transport ferroviari de viatgers (a excepció de Rodalies), Renfe ha anunciat que implantarà un nou pla de transport en què tots els trens de l’AVE, Llarga Distància, Mitjana Distància i Avant programats per als pròxims quinze dies seran anul·lats i substituïts per una nova oferta.
Renfe Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus AVLO
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»