BAIXES AL MWC
Rakuten tampoc participarà en el Mobile per temor del coronavirus
La firma japonesa se suma a la vintena d'empreses que han cancel·lat l'assistència al congrés de Barcelona

rakuten /
El gegant de comerç electrònic japonès Rakuten, que aquest any irromprà al sector de telefonia mòbil, ha anunciat aquest dimecres que no participarà en el Congrés Mundial de Mòbils de Barcelona (MWC) pel temor del nou brot de coronavirus.
La firma ha anunciat la decisió en un breu comunicat en el qual va justificar la seva absència al Mobile davant de la necessitat de garantir «la salut i la seguretat dels clients, socis i empleats».
La decisió de Rakuten se suma a altres d’anteriors en el mateix sentit donades a conèixer per més d’una desena d’empreses, entre les quals, Sony, Facebook, AT&T, Intel i Ericsson.
Totes aquestes baixes deixen el Mobile en l’aire. GSMA, els organitzadors del certamen, es reuniran aquest divendres a Londres per avaluar la situació creada per les cancel·lacions de firmes tecnològiques davant de la crisi del coronavirus i determinar si segueix endavant amb l’esdeveniment o bé opta per ajornar-lo o cancel·lar-lo.
GSMA estarà pendent de la cimera de l’OMS que ha reunit a Ginebra centenars d’experts de tot el món per analitzar la situació.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents
- Aranzels Els Estats Units i la UE formalitzen l’acord que posa fi a la guerra comercial
- La tornada al Camp Nou L’Ajuntament de Barcelona creu probable que el Barça jugui a Montjuïc «uns quants mesos més»
- Polèmica Vox cancel·la una pregària islàmica en un poliesportiu municipal de la Regió de Múrcia
- TRIBUNALS La fiscalia investiga «l’absència de plans de prevenció» d’incendis després de «la situació desastrosa» d’aquest estiu