BAIXES AL MWC
Rakuten tampoc participarà en el Mobile per temor del coronavirus
La firma japonesa se suma a la vintena d'empreses que han cancel·lat l'assistència al congrés de Barcelona

rakuten /
El gegant de comerç electrònic japonès Rakuten, que aquest any irromprà al sector de telefonia mòbil, ha anunciat aquest dimecres que no participarà en el Congrés Mundial de Mòbils de Barcelona (MWC) pel temor del nou brot de coronavirus.
La firma ha anunciat la decisió en un breu comunicat en el qual va justificar la seva absència al Mobile davant de la necessitat de garantir «la salut i la seguretat dels clients, socis i empleats».
La decisió de Rakuten se suma a altres d’anteriors en el mateix sentit donades a conèixer per més d’una desena d’empreses, entre les quals, Sony, Facebook, AT&T, Intel i Ericsson.
Totes aquestes baixes deixen el Mobile en l’aire. GSMA, els organitzadors del certamen, es reuniran aquest divendres a Londres per avaluar la situació creada per les cancel·lacions de firmes tecnològiques davant de la crisi del coronavirus i determinar si segueix endavant amb l’esdeveniment o bé opta per ajornar-lo o cancel·lar-lo.
GSMA estarà pendent de la cimera de l’OMS que ha reunit a Ginebra centenars d’experts de tot el món per analitzar la situació.
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs allibera tots els ostatges vius i Israel entrega 2.000 presoners palestins
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació