PLA DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL

Iberia permetrà facturar per WhatsApp

Els clients de l'aerolínia també podran consultar l'estat del vol i resoldre dubtes a través de l''app' de missatgeria

iberia

iberia

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Iberia ha posat en marxa un compte de WhatsApp que permetrà als seus clients facturar, consultar l’estat del vol o resoldre dubtes sobre el seu viatge. El llançament d’aquesta nova via de comunicació s’emmarca en el pla de transformació digital que ha impulsat l’aerolínia. El número per contactar amb Iberia és el 676 67 60 04.

Al principi, es podrà facturar per WhatsApp en els vols amb destinació Schengen operats per Iberia, Iberia Express i Iberia Regional Air Nostrum, a excepció dels vols del Pont Aeri. La facturació es podrà realitzar 24 hores abans de la sortida del vol, en els mateixos casos en què el servei està disponible a la web www.iberia.com.

L’aerolínia ha informat que la seva intenció és anar «ampliant la cartera de serveis i funcionalitats» del seu compte de WhatsApp. Tot i que ara la comunicació es fa en castellà, està previst oferir el servei també en anglès.

Notícies relacionades

El director de Transformació d’Iberia, Gabriel Perdiguero, ha explicat l’objectiu de l’aerolínia: «Estar allà on estiguin els nostres clients i permetre’ls que ens contactin a través dels canals que prefereixin» i ha remarcat que han apostat per WhatsApp perquè «és l’aplicació de missatgeria més utilitzada a Espanya i en molts països del món». «A partir d’ara podrem resoldre els seus dubtes de manera senzilla i ràpida, sense importar on estiguin», ha apuntat Perdiguero.

La posada en marxa d’aquest canal d’atenció al client s’ha fet amb la col·laboració de l’empresa Mindsay, que ja havia treballat en la implantació del servei de xat d’Iberia a través de l’‘app’ d’iberia.com, l’Ibot i Messenger.