NOUS SERVEIS
Facebook llança un servei de cites i Tinder cau en borsa
Dating arrenca als EUA i serà un perfil separat de l'habitual a la xarxa social
ig-on-fb-dating-profile
Facebook ha anunciat el llançament d’un servei per buscar parella i Match Group, la companyia propietària de Tinder i Meetic, ha arribat a caure aquest dijous un 6% al Nasdaq mentre l’empresa de Mark Zuckerberg pujava entorn del 2%.
La nova funció de Facebook estarà disponible des d’aquest dijous de moment només als Estats Units i altres països d’Amèrica del Sud i Àsia, per a majors de 18 anys. El servei no està previst que arribi a Europa fins a principis del 2020. El perfil de Facebook Dating serà especial perquè l’usuari se’l podrà crear sense que el vegin els seus amics, ja que estarà separat del seu perfil habitual a la xarxa social.
Funcionarà com altres webs per lligar: suggeriments d’afinitat basats en algoritmes. I només mostrarà el nom de pila i l’edat de l’usuari del perfil original, a la resta es podran posar només les dades que convinguin.
La idea de Facebook és que l’interessat o interessada pugui lligar amb amics d’amics o fora del cercle habitual, afirma l’empresa, enviant missatges a qui li interessi. Si és algú a qui ja té com a amic, hi haurà una funció especial per fer-li arribar l’interès «en secret». I l’empresa destaca que es podran compartir els detalls d’una cita real pactada a Dating amb persones de confiança via Messenger.
No obstant, una de les seves projeccions de futur és la que ha despertat la por entre els seus competidors: a finals d’any, Facebook permetrà unir aquest perfil al d’Instagram Stories, cosa que integrarà també el vídeo dels candidats, una mica similar al vídeo Loop de Tinder, però amb actualitzacions en directe.
Dades que té Facebook
Facebook justifica aquesta nova funció «perquè els candidats es coneguin millor» i es presenta com qui pot presentar millors candidats segons «les preferències, interessos i altres coses que fas a Facebook», tot i que l’interessat expliqui una altra cosa.
Notícies relacionadesLa cotització de les accions de Match Group va tancar la jornada de dimecres situada en 85,74 dòlars. Després del toc de campana d’aquest dijous, els títols han escalat fins als 89 dòlars, tot i que després de sortir a la llum l’anunci de Facebook Dating, que és com s’anomena la nova funció, han començat a caure fins a situar-se en l’entorn dels 82 dòlars.
L’1 de maig del 2018, quan Facebook va anunciar que volia crear un servei de cites personals, després que Zuckerberg s’hi resistís durant anys, Match Group es va desplomar a la borsa més d’un 26% en un sol dia, tot i que després es va recuperar i va aconseguir doblar el seu valor.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
