VIATGES
Iberia cancel·la 104 vols a Espanya per la vaga de 'handling'
Sis dels vols són al Prat
first-a350-900-delivery-to-iberia-ferry-flight-006 /
L’aerolínia del grup IAG Iberia ja ha activat el seu pla per fer front a la vaga del personal de terra ('handling')vaga del personal de terra'handling' que tindrà lloc alsaeroports de Barcelona-el Prat i de Madrid-Barajas aquest divendres 30 i dissabte 31 d’agost. En total, la companyia ha cancel·lat 104 vols.
Així ho han assegurat fonts de l’aerolínia a aquest diari, que han afegit que dels 104 vols, sis seran a l’aeroport de Barcelona.
Els passatgers dels vols afectats ja han sigut notificats de les cancel·lacions, i se’ls han ofert els pertinents canvis o reemborsaments.
Notícies relacionadesLes cancel·lacions de l’aerolínia Iberia se sumen a les de Vueling, que ha anul·lat 92 vols a Barcelona per fer front al conflicte aquest divendres i dissabte. S’espera que British Airways també faci algunes cancel·lacions.
Mentrestant, Ryanair ha afirmat que cancel·larà 12 vols l’1 i 2 de setembre per la vaga de tripulants de cabina
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- MACROECONOMIA Hisenda planteja que el repartiment d’ingressos derivats de l’IRPF i de l’IVA arribin «alhora» a autonomies i l’Estat
