Telecomunicacions

Orange i Jazztel oferiran tota la Lliga i la Champions la pròxima temporada

Orange també incorpora Amazon Prime Video a la seva oferta de continguts televisius

orange

orange

2
Es llegeix en minuts
Sara Ledo

Orange no renuncia al futbol i arrossega amb ella la seva germana petita, Jazztel. La companyia ha confirmat aquest dimecres la seva aposta un any més per oferir tots els continguts de la Lliga, la Champions i l’Europa League. L’operadora marca així distància amb Vodafone, que l’any passat va sortir del segment, i es justifica assegurant que el futbol li surt rendible perquè el contracten clients "de més valor". "Hem multiplicat per cinc la base de clients en aquests quatre anys que fa que tenim futbol, a més són clients amb un perfil de més valor i amb millors taxes de fidelitat a la nostra marca", ha explicat en la roda de premsa de presentació de resultats el director de màrqueting d’Orange España, Samuel Muñoz.

Així, tant Orange com Jazztel oferiran el contingut de la Lliga, la Champions i l’Europa League durant tota la temporada després de la guerra de l’any passat pel futbol. A més, aquest any l’operadora taronja inclourà en la seva oferta els partits d’El Partidazo que abans emetia només Movistar. No obstant, aquesta temporada hi ha un nou jugador en el terreny de joc, Mediaset, a través de la seva plataforma OTT, que, no obstant, no preocupa Orange perquè l’experiència no és nova.

El director de màrqueting de la companyia ha recordat que ja hi va haver una OTT que oferia continguts futbolístics i, no obstant, la seva oferta era molt limitada quant a la qualitat: "El contingut de futbol requereix una xarxa ‘multicast’ que asseguri que no hi ha congestió i que es pugui entregar al client la millor qualitat", ha assegurat. 

Així, Orange ofereix la Lliga i la Champions als clients dels seus paquets de més cost (entre 85 i 102 euros) de manera totalment gratuïta. En el cas de Jazztel, oferirà la Lliga per un euro al mes als abonats dels plans convergents Básico Plus, La Irresistible i La Doblemente Irresistible fins a finals del 2019; a partir de llavors els costarà 15,95 euros al mes.

D’altra banda, Orange incorpora també a la seva oferta de continguts televisius en la qual ja hi ha Netflix, Amazon Prime Video. 

Caiguda dels ingressos en el primer semestre

Notícies relacionades

L’alta competència i els continus moviments en el mercat de les telecomunicacions han passat factura a Orange Espanya, que va registrar uns ingressos de 2.624 milions d’euros en el primer semestre del 2019, només un 0,6% menys que el juny de l’any anterior.  "Hem vist com el mercat ha incrementat l’agressivitat amb un munt de promocions", ha assenyalat el president de la companyia, Laurent Paillassot, que ha apuntat cap a una caiguda del 40% dels preus en el fix i un 50% en el mòbil.

No obstant, quant al comportament comercial, Orange va captar 350.000 clients mòbils l’últim any, dels quals 20.000 van ser en l’últim trimestre per finalitzar el juny del 2019 amb 16,4 milions de clients de telefonia mòbil –un 1,2% més interanual–; d’aquests, 13,6 milions són clients de contracte –amb un creixement de l’1,9%– i 2,8 milions són de prepagament. Així mateix, la companyia consolida la seva presència 4G amb un total de 10,8 milions de clients, amb un 7,9% més respecte al període anterior.

Temes:

Orange