eleccions
Chacón anuncia l'inici d'"una nova era" per a les cambres de comerç
La consellera insisteix a elaborar una nova llei per regular la composició i el finançament dels organismes

GRAF6244. BARCELONA (ESPAÑA), 19/09/2018.- La consellera de Empresa de la Generalitat, Àngels Chacón, presenta el informe Efectos del traslado de sedes sociales en la economía productiva de Cataluña, que analiza la incidencia de la fuga de sedes sociales que vivió Cataluña en el último trimestre del año pasado. EFE/Quique García /
La consellera d’Empresa, Àngels Chacón, ha afirmat que s’ha iniciat "una nova era” a les cambres de comerç després de la investidura de Joan Canadell com a president de la Cambra de Comerç de Barcelona i del nou ple cameral amb majoria independentista.
Chacón ha destacat el nou entorn de la indústria 4.0, que exigeix la generació contínua de nou coneixement. Ha considerat que les noves cambres es poden adaptar al nou entorn i ha defensat el vot electrònic introduït en les eleccions del maig passat, recorregut per dos dels candidats, el financer Carles Tusquets i l’advocat Ramon Masià, amb 20 empresaris més.
Notícies relacionades"Hem d’aconseguir que l’empresariat connecti amb la Cambra", ha dit. El Govern català posarà en marxa una nova llei de cambres per abordar-ne el finançament, les funcions i la composició. Ha defensat la col·laboració publicoprivada per afrontar tots els reptes. La consellera ha demanat lleialtat respecte a l’economia productiva del país.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»