organitzacions
Jim Yong Kim dimiteix com a president del Banc Mundial

tfuentes35598092 jlx02 nueva york estados unidos 19 09 2016 el president160925114536 /
El president del Grup del Banc Mundial, Jim Yong Kim, renunciarà al càrrec a partir de l’1 de febrer, més de tres anys abans del venciment del seu mandat, el 2022, segons fonts de l’organisme prestador multilateral.
Kim, de 59 anys d’edat, va anunciar que la seva nova etapa estarà dedicada a una empresa i es centrarà a augmentar les infraestructures en països en desenvolupament. El Banc Mundial no va proporcionar més detalls. Kristalina Georgieva, la directora executiva del Banc Mundial, assumirà el paper de president interí quan Kim marxi.
El Grup Banc Mundial està conformat per 189 països membres, el seu personal prové de més de 170 països i té més de 130 oficines a tot el món.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"