Anar al contingut

operació corporativa

Catalana Occident compra Antares a Telefónica per 161 milions

La companyia d'assegurances catalana es col·loca al segon lloc del rànquing del sector de salut

El Periódico

Catalana Occident compra Antares a Telefónica per 161 milions

El Grup Catalana Occident ha acordat la compra del 100% d’Antares, companyia d’assegurances personals de Telefónica, per un import de 161 milions d’euros. L’operació permet al Grup reforçar així la seva posició estratègica al mercat espanyol i consolidar la seva oferta global de productes i serveis per als clients.

Amb aquesta transacció, que està pendent de rebre l’autorització per part de les autoritats reguladores, el Grup Catalana Occident augmenta el seu pes en el ram de salut fins a arribar a la novena posició del rànquing, amb un 2% de quota de mercat i amb 160,3 milions d’euros de facturació en aquest ram. En el marc d’aquesta operació, Telefónica es compromet a mantenir amb Catalana Occident la distribució de les pòlisses col·lectives de Telefónica de forma exclusiva durant els pròxims 10 anys.

Antares és una companyia que opera en els sectors de salut, vida risc, accidents i vida estalvi per a clients particulars i col·lectius d’empreses. Tot i que la seva activitat se centra en els col·lectius d’empleats del Grup Telefónica, també comercialitza assegurances a particulars i col·lectius d’altres empreses.

L’any passat Antares va obtenir un benefici net de 10,8 milions d’euros, mentre que la seva facturació va arribar als 137,4 milions l’exercici esmentat. En total, la companyia compta amb 45 empleats, un ampli quadro mèdic de professionals de la salut i més de 200.000 assegurats.

El conseller delegat de Catalana Occident, Ignacio Álvarez, va indicar que la compra d’Antares suposa un “sòlid encaix estratègic” per al grup, ja que “representa una oportunitat per entrar al ‘top 10’ de les companyies d’assegurances del sector de salut, captar sinergies a mitjà termini i reforçar l’oferta de productes i serveis per als nostres clients”.

Per oferir-li la millor experiència possible estem canviant el nostre sistema de comentaris, que passa a ser Disqus, que gestiona 50 milions de comentaris en mitjans d'arreu del món cada mes. Ens disculpem si aquests primers dies hi ha algun procés extra de 'login' o si el servei no funciona al 100%.