A Sant Martí
La UOC compra el complex d'oficines Can Jaumandreu per 30,6 milions d'euros
La Universitat atribueix l'operació al seu creixement i a la racionalització dels espais que té a Barcelona

can-jaumandreu---2
La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ha comprat a la gestora global d’inversions immobiliàries Invesco Real Estate (IRE), el complex d’oficines de Can Jaumandreu per un total de 30,6 milions d’euros, on es troba la seu de la mateixa universitat.
El complex, que pertanyia a un dels fons gestionats per l’IRE ja ocupava l’espai en règim de lloguer des de l’any 2005 juntament amb la institució pública de l’Ajuntament de Barcelona ‘Bagursa’, ha sigut obtingut per la universitat fins a l’any 2078 en forma de concessió.
Notícies relacionadesLa compra es produeix per motius de creixement de l’entitat, consolidació al districte i, sobretot, racionalització dels espais que té a Barcelona en un sol complex.
Can Jaumandreu és un delscomplexos d’oficines més emblemàtics del districte 22@ Amb una superfície de 12.284 metres quadrats i aixecat al voltant d’una antiga nau industrial i una xemeneia del segle XVII, el complex es compon de dos edificis i compta amb la certificació 7@ que només permet a empreses públiques o de divulgació i formació ocupar l’espai.
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Rescissió de contracte El sense sostre de l'aeroport de Barajas contractat per un empresari va durar tres dies a la feina: "No era el meu. Era molt dur"
- Revetlla a Catalunya Un bebè d'un mes i un home, ferits greus en una nit de Sant Joan amb un miler d'avisos als bombers
- La futura gran plaça davant l’edifici Estel contraria els veïns
- Sector bancari El Govern espanyol complica al BBVA la compra del Sabadell al prohibir la seva fusió fins d’aquí entre tres i cinc anys