INDÚSTRIA
El sector químic de Tarragona reclama electricitat més barata
La patronal demana al Govern implantar xarxes de distribució elèctrica tancades

GRAF7028. TARRAGONA, 25/07/2018.- La ministra de Industria y Turismo, Reyes Maroto acompañada del alcalde de Tarragona, Josep Félix Ballesteros (i), y del subdelegado del gobierno, Joan Sabaté, durante su visita al ayuntamiento de Tarragona. EFE/Jaume Sellart /
Representants de l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) es van reunir aquest dimecres amb la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, que van apressar a accelerar la implantació de xarxes de distribució elèctrica tancades per abaratir els costos. Segons ha informat l’associació en un comunicat, en la reunió, el president de l’AEQT, Josep Francesc Font, i els vicepresidents, Jaume Sariol i Rodrigo Cannaval, van insistir en la problemàtica derivada de l’alt cost de l’energia.
Han alertat que les empreses dels polígons tarragonins paguen l’energia fins a un 25% més cara que altres competidors de la UE, per aquest motiu van traslladar a la ministra la necessitat "inajornable" d’implantar la normativa europea en relació amb les xarxes tancades.
Notícies relacionadesSegons l’AEQT, Maroto es va mostrar disposada a treballar per accelerar la transposició de la directiva europea, ja que ho va considerar necessari per mantenir la competitivitat del sector.
Durant la reunió també es van tractar altres aspectes com el Corredor Mediterrani i l’acabament de l’autovia A-27, també claus per a la competitivitat de la indústria química de Tarragona.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- químic del csic Antonio Granell: «Ens venen aigua empaquetada en forma de tomàquet»
- Si hi ha avanç electoral Junts no descarta pactar amb el PP, però avisa Feijóo que imposarà les mateixes condicions que Sánchez
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique, després de la pallissa del PSG al Madrid: «Tinc el mòbil ple de missatges culers»
- Jonathan Nott, nou director musical del Liceu
- De tornada al territori de ‘Girls’