50È ANIVERSARI
Nocilla substitueix l'oli de palma pel de gira-sol
La nova recepta redueix més d'un 40% els greixos saturats i manté el sabor tradicional
nocilla
La popular crema de cacau Nocilla, que pertany a la companyia espanyola Idilia Foods, ha complert 50 anys i ha volgut celebrar aquesta fita substituint l’oli de palma en tots els productes de la marca per l’oli de gira-sol alt oleic i mantega de cacau.
La companyia catalana ha precisat que en aquests 50 anys s’han venut més de 700 milions de vasos de Nocilla, i aquests vasos s’han convertit en una "icona imprescindible" de les vaixelles espanyoles, ha destacat la marca en un comunicat.
La crema de cacau Nocilla es va llançar el 1968 i es va convertir en una alternativa al tradicional pa amb xocolata.
Controlada pels germans Ferrero, Idilia Foods va sorgir de l’antiga Nutrexpa, que es va dividir en dues companyies, Idilia Foods, que també és propietària de Cola Cao, i Adam Foods, que aglutina el negoci de galetes i està en mans de la família Ventura.
La nova recepta de Nocilla suposa una reducció "de més d’un 40% delsgreixos saturats en el perfil nutricional del producte", segons la marca, que aclareix que, tot i això, es manté el sabor tradicional.
L’exjugador de bàsquet Juan Antonio San Epifanio, ‘Epi’, o els exfutbolistes Raúl González i Iván de la Peña han sigut alguns dels esportistes que han protagonitzat anuncis de Nocilla, que és líder en el segment de les cremes de cacau a Espanya.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
