NOVA LÍNIA

Deporvillage llança la seva pròpia marca, Imperfect

La primera col·lecció de l'empresa inclou 15 productes tèxtils per a ciclistes

deporvillage-marga

deporvillage-marga

1
Es llegeix en minuts
Josep M. Berengueras
Josep M. Berengueras

Periodista

ver +

El comerç electrònic especialitzat en roba material esportiu Deporvillage ha anunciat aquest dimecres el llançament de la seva pròpia marca, Imperfect.

La primera col·lecció de la marca inclou 15 productes tèxtils de gamma mitjana-alta i especialitzats en ciclisme, com són mallots, culots, guants i mitjons, un catàleg que s'anirà ampliant en les pròximes temporades.

Amb aquesta nova aposta, Deporvillage ofereix als seus clients un producte "distintiu, fabricat a Europa i amb materials de primera qualitat", perquè encarrega la producció a un prestigiós fabricant que té com a clients algunes de les principals marques de ciclisme.

"Hem desenvolupat aquest projecte amb l'objectiu de crear un producte de qualitat a un preu competitiu", ha destacat Xavier Pladellorens, conseller delegat de la companyia.

Notícies relacionades

Deporvillage va tancar el 2017 amb 35 milions d'euros en vendes, assolint un creixement d'un 60%, després de duplicar vendes el 2016 amb una facturació de 22 milions d'euros i un creixement d'un 100%.

Les previsions per al 2018 són "clarament positives", amb expectatives de mantenir el creixement a doble dígit, segons l'empresa fundada el 2010 per Xavier Pladellorens i Àngel Corcuera.