NOVA LÍNIA
Deporvillage llança la seva pròpia marca, Imperfect
La primera col·lecció de l'empresa inclou 15 productes tèxtils per a ciclistes

deporvillage-marga
El comerç electrònic especialitzat en roba i material esportiu Deporvillage ha anunciat aquest dimecres el llançament de la seva pròpia marca, Imperfect.
La primera col·lecció de la marca inclou 15 productes tèxtils de gamma mitjana-alta i especialitzats en ciclisme, com són mallots, culots, guants i mitjons, un catàleg que s'anirà ampliant en les pròximes temporades.
Amb aquesta nova aposta, Deporvillage ofereix als seus clients un producte "distintiu, fabricat a Europa i amb materials de primera qualitat", perquè encarrega la producció a un prestigiós fabricant que té com a clients algunes de les principals marques de ciclisme.
"Hem desenvolupat aquest projecte amb l'objectiu de crear un producte de qualitat a un preu competitiu", ha destacat Xavier Pladellorens, conseller delegat de la companyia.
Deporvillage va tancar el 2017 amb 35 milions d'euros en vendes, assolint un creixement d'un 60%, després de duplicar vendes el 2016 amb una facturació de 22 milions d'euros i un creixement d'un 100%.
Les previsions per al 2018 són "clarament positives", amb expectatives de mantenir el creixement a doble dígit, segons l'empresa fundada el 2010 per Xavier Pladellorens i Àngel Corcuera.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil