sector vitivinícola
Codorníu llueix caves de gamma alta i descarta boicots
La companyia, que ha traslladat la seu social del seu hòlding a la Rioja, veu amb "optimisme" la campanya de Nadal

zentauroepp40676975 codorniu raventos171025182309 /
El director general de Codorníu, Xavier Pagès, és "optimista" respecte a l'evolució de les vendes del grup i descarta un possible boicot en la campanya nadalenca fruit de la situació política a Catalunya.
Abans de presentar els caves de paratges qualificats de gamma alta de la seva col·lecció Ars Collecta, que va crear l'any passat, ha desitjat que la situació "s'arregli i no perjudiqui l'economia". I ha afegit que espera que no hi hagi boicot al cava.
Consumidors fidels
"Els consumidors són fidels a la nostra marca", ha asseverat, i ha sostingut que la companyia, que aquest mes va decidir traslladar la seu social del seu hòlding, Unideco, a Haro (la Rioja), farà tot el possible perquè segueixin consumint els seus productes.
Notícies relacionadesMaría del Mar Raventós, la presidenta de la companyia, ha destacat que el canvi de domicili social respon a "motius econòmics". En aquest sentit ha explicat que, per responsabilitat al tenir centenars de treballadors i una família de 619 membres dels quals més de 200 són accionistes, ha de primar l'interès de l'empresa i la necessitat de preservar la "seguretat jurídica".
I més si es tracta d'una companyia fundada el 1551, fet que la converteix en la tercera empresa més antiga d'Europa.
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Festa major Carrers de Sants contracten seguretat per les destrosses
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes
- Salut Aquestes són les conseqüències d'utilitzar la mateixa roba interior dos dies seguits
- Maldat i interessos Els incendis intencionats arriben al 25% i la Guàrdia Civil avisa que l’única prevenció és la «col·laboració ciutadana»
- Cinema De Springsteen a Dràcula: 10 propostes per a la rentrée cinematogràfica