ESTRATÈGIA EMPRESARIAL

Carrefour reduirà fins a un 70% el paper emès per les seves caixes

La cadena de distribució preveu eliminar els tiquets impresos al final del projecte

Carrefour aposta per acabar amb els tiquets en paper i substituir-los per rebuts al mòbil. / ATLAS

1
Es llegeix en minuts

Carrefour ha posat en marxa el projecte 'Paper 0' que permetrà reduir fins a un 70% del paper emès en la seva línia de caixes. Aquest projecte forma part de l'estratègia de digitalització de la cadena de distribució, que afecta els principals processos en les seves oficines centrals.

Per a això, els usuaris de l''app' 'MiCarrefour' poden seleccionar l'opció de 'no rebre paper' i, d'aquesta manera s'elimina el paper del xec estalvi i el dels cupons, que apareix automàticament en l'aplicació.

PROTECCIÓ MEDIAMBIENTAL

Notícies relacionades

Posteriorment i, de forma progressiva, l'empresa eliminarà el tiquet de caixa a totes les botigues, segons ha informat la companyia en un comunicat. Des de Carrefour assenyalen que aquest nou pla forma part de la filosofia del grup, que treballa polítiques en matèria de protecció mediambiental, qualitat, prevenció, salut, seguretat alimentària, seguretat de productes.

A més asseguren que el seu enfocament de responsabilitat social corporativa es basa en tres pilars: lluita contra qualsevol forma de malbaratament, afavorir la protecció de la biodiversitat i compartir amb els seus socis comercials per evolucionar junts.