MERCAT LABORAL
L'atur a Catalunya baixa en 62.023 persones el 2016
El nombre de desocupats se situa en 453.645 persones, el 12% menys que a finals del 2015

Aturats a la sala d’espera d’una oficina d’ocupació de la Generalitat. /
El nombre d'aturats a Catalunya s'ha situat al tancament del 2016 en 453.645 persones, xifra que suposa 62.023 desocupats menys que l'any anterior (un 12,03% menys), segons ha informat aquest dimecres el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.
Al mes de desembre, el nombre de parats registrats a les oficines del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) s'ha reduït en 9.334 persones, xifra que suposa un 2,02% menys que el mes anterior.
CAIGUDA DE L'ATUR A ESPANYA
A Espanya, el nombre de parats registrats a les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) es va situar a l'acabar el desembre del 2016 en 3,7 milions de persones, després de baixar en 390.534 desocupats en el conjunt del 2016 (-9,54%), el seu quart descens anual consecutiu i el més gran de tota la sèrie històrica, iniciada el 1996.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Previsió de finalitzar el 2030 La Generalitat i l’Hospitalet donen llum verda a un projecte de 144 milions per soterrar el tram final de la Granvia
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció