IMPAGATS
La morositat del crèdit bancari segueix baixant i cau al març al 12,09%
Al febrer la taxa de mora estava en el 12,50%
La morositat del crèdit concedit per bancs, caixes, cooperatives i establiments financers que operen a Espanya va continuar baixant al març i es va reduir fins al 12,09%, des del 12,50% que va registrar al febrer.
Segons la informació provisional corresponent al març publicada avui pel Banc d'Espanya, a finals d'aquest mes el sistema financer espanyol havia aconseguit retallar els seus crèdits morosos en gairebé 4.200 milions d'euros, de manera que el total d'impagats se situava en 166.219 milions d'euros.
La cartera total de crèdits va créixer fins als 1,375 bilions d'euros, des dels 1,363 bilions del mes anterior.
Temes:
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Que no guanyi la maldat
- Crisi educativa a Catalunya Els professors en vaga retreuen al Govern que ignori el seu malestar: «No han entès que això va molt més enllà del sou»
- A l'entorn de l'Estany Gelat Mor l'excursionista rescatat al Pallars després de quedar atrapat per un allau
- Micheál Martin, primer ministre d'Irlanda, defensa Europa i la immigració davant Trump
- Inflació Els aliments que més han apujat de preu a Catalunya: alguns superen el 30%
